کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رتبه های برترگروه علوم انسانی برنامه ریزی منسجم را عامل موفقیت خود دانستند

11 مرداد 1391 ساعت 9:19


رتبه های دوم و سوم گروه علوم انسانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا برنامه ریزی منسجم درسی، محیط آرام خانه و پشتیبانی مستمر والدین را ازعوامل مهم در موفقیت خود دانستند.
'امیرمحمود هوشمند'، دانش آموز ناحیه یك آموزش و پرورش كرمان و حایز رتبه دو گروه آزمایشی علوم انسانی كنكور سراسری سال 1391 گفت: روزانه 13 تا 14 ساعت را به درس خواندن اختصاص می دادم.

وی همچنین به فضای آرام و ساكت خانه اشاره كرد و افزود: در طول مدتی كه برای كنكور درس می خواندم به مهمانی نرفتم و حتی خانواده مسافرت عید نوروز را كنسل كرد.

هوشمند با اشاره به اینكه انتظار كسب رتبه اول تا سوم را داشتم، گفت: از ایام تعطیلات عید نوروز تنها روز اول و 13 فروردین را به مطالعه اختصاص ندادم.

هوشمند، پدر خود را كشاورز و مادرش را خانه دار معرفی كرد و افزود: از والدینم به دلیل فراهم آوردن محیطی امن و آرام به منظور مطالعه تشكر می كنم.

وی همچنین به سایر دانش آموزان توصیه كرد: برای كسب موفقیت از خدا كمك بگیرند و تلاش هدفمند داشته باشند.

'فاطمه سادات حسینی دهنوی'، دانش آموز مدرسه فرهنگ ناحیه یك كرمان كه رتبه سوم گروه آزمایشی علوم انسانی را از آن خود كرده است، گفت: انتظار كسب رتبه برتر را در كنكور سراسری نداشتم.

این دانش آموز كرمانی نیز به ایرنا اظهار داشت: انتظار كسب رتبه زیر 50 را در كنكور سراسری سال جاری داشتم.

وی درباره شرایط روحی خود قبل از كنكور، گفت: محیط خانه برای درس خواندن و مطالعه دروس آرام و ساكت بود.

وی با اشاره به اینكه روزانه 9 تا 10 ساعت از وقت خود را صرف مطالعه دروس آموزشی می كردم، گفت: هدف من داشتن تحصیلات دانشگاهی برای ادامه زندگی بهتر است.

حسینی دهنوی، بیان كرد: در حال تحقیق برای انتخاب رشته حقوق یا روانشناسی بالینی دانشگاه تهران هستم.

وی پدر و مادر خود را فرهنگی معرفی كرد و افزود: به غیر از كلاس ریاضی رفع اشكال مدرسه، هیچ كلاس دیگری برای كنكور نمی رفتم.

وی موفقیت خود را لطف خدا دانست و از زحمات پدر، مادر و معلمانش تقدیر و تشكر كرد.


کد مطلب: 12988

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/12988/رتبه-های-برترگروه-علوم-انسانی-برنامه-ریزی-منسجم-عامل-موفقیت-خود-دانستند

میگنا
  https://www.migna.ir