کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زمان مصاحبه 25 هزار دانشجوی دانشگاه فرهنگیان

17 مرداد 1391 ساعت 7:11


مصاحبه 25 هزار دانشجوی دانشگاه فرهنگیان از 4 شهریورماه شروع می شود
رئیس مرکز برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: مصاحبه دانشجویان پذیرفته شده دانشگاه فرهنگیان از 4 تا 11 شهریور ماه برگزار می شود.
به گزارش ميگنا، اسدالله گرمارودی در گفتگو با مهر با بیان این مطلب گفت: 25 هزار دانشجوی مقطع کارشناسی در 64 پردیس کشور به صورت بومی پذیرفته می شوند.

وی افزود: دانشگاه فرهنگیان در مرحله اول دو برابر ظرفیت اعلام می کند که بر این اساس در استان تهران هشت هزار و 600 نفر واجد شرایط اعلام شده که پس از طی کردن مراحل مصاحبه سه هزار و 400 نفر در تهران مشغول به تحصیل می شوند.

به گفته گرمارودی 720 نفر از پذیرفته شدگان در دانشگاه شهیدرجایی در رشته های فنی و حرفه ای و به صورت شبانه روزی تحت آموزش قرار می گیرند.

وی تصریح کرد: دانشجویان دانشگاه فرهنگیان براساس اساسنامه باید در دو سال اول 35 واحد تربیتی و دینی را طی کرده و پس از فارغ التحصیلی در منطقه بومی خود مشغول به تدریس می شوند.


گرمارودی خاطرنشان کرد: دانشجویان این دانشگاه می توانند از مزایای متعهد به خدمت همچون استخدام مشروط در آموزش و پرورش استفاده می کنند.

رئیس مرکز برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش توضیح داد: استخدام این گروه از دانشجویان در آموزش و پرورش مشروط به شایستگی دانشجو، کسب نمرات لازم در دروس مهارتی است و تعهد خدمت به مدت دوبرابر زمان تحصیل در مکان تعیین شده از سوی آموزش و پرورش است،در غیر این صورت دانشجویان باید پس از چهار سال هزینه های تحصیل خود را پرداخت کنند.



کد مطلب: 13130

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/13130/زمان-مصاحبه-25-هزار-دانشجوی-دانشگاه-فرهنگیان

میگنا
  https://www.migna.ir