کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حدود 5 هزارحق التدريسي فني وحرفه اي استخدام مي شوند

8 شهريور 1391 ساعت 17:51


مجوز استخدام برای چهارهزار و876 نفر از نیروهای حق التدریسی سازمان فنی و حرفه ای اخذ شده است.
معاون اداری و پشتیبانی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور امروز در نشست با کارکنان اداره کل فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج گفت: وضعیت استخدامی دو هزار مربی حق التدریسی این سازمان، امسال در2 مرحله به پیمانی یا رسمی تغییر می کند،که آزمون استخدامی اولین مرحله آموزش فنی و حرفه ای تا پایان شهریور ماه امسال برگزار می شود.

ولی خانی افزود: بیش از 11 هزار مربی کارآموزش به متقاضیان را در مراکز دولتی یا کارگاه های ثابت این سازمان در سراسر کشور برعهده دارند.

6 هزار و 500 مربی حق التدریسی در سازمان فنی و حرفه ای فعالیت می کنند .

وی بابیان اینکه تمام مراکز آموزش فنی و حرفه ای کهگیلویه وبویراحمد بزودی چارت دارمی شوند گفت:700 مرکز آموزش فنی و حرفه ای در کشور فعالیت دارند که از این تعداد 271 مورد بدون چارت است و تهیه چارت برای تمامی مراکز در برنامه قرارگرفته است .

ولی خانی گفت:با چارت دار شدن این مراکز پست های اداری تعریف می شود و نیروهای قراردادی مشغول به کار تبدیل وضعیت خواهند شد.

وی با بیان اینکه 260 مرکز بدون چارت مصوب شده است، گفت: چارت 92 مورد آن ابلاغ شده است که چهار مورد آن مربوط به مراکز آموزش فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد است.

ولیخانی افزود : چارت دار شدن مراکز آموزش فنی و حرفه ای زمینه ساز تحول اداری و در نهایت کمک به موفقیت اجرای طرحهای مهارت آموزی فنی و حرفه ای خواهد بود.


کد مطلب: 13621

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/13621/حدود-5-هزارحق-التدريسي-فني-وحرفه-استخدام-مي-شوند

میگنا
  https://www.migna.ir