کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نتايج اوليه 13 رشته دكتري دانشگاه آزاد اعلام شد

15 شهريور 1391 ساعت 17:28


اسامي حائزين شرايط دعوت به مصاحبه 13 رشته دوره دكتري تخصصي با آزمون و بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامي اعلام شد.


به گزارش ايسنا، دكتر ناصر اقبالي رييس مركز آزمون دانشگاه آزاد با اعلام اين مطلب افزود: از 13 رشته اعلام شده تعداد 2 رشته از گروه فني و مهندسي،‌ تعداد 4 رشته از گروه علوم پايه،‌ تعداد 7 رشته از گروه علوم انساني مي‌باشد كه از طريق پايگاه اطلاع رساني مركز آزمون در اینجا و یا در آدرس www.azmoon.net در دسترس داوطلبان قرار گرفته است.


اقبالي با بيان اينكه تاكنون مصاحبه 131 رشته در دوره دكتري تخصصي انجام شده است، اعلام كرد: اسامي داوطلبان حائز شرايط مصاحبه ساير رشته‌ها نيز طي روزهاي آينده اعلام خواهد شد.

وي افزود: پذيرش دانشجو در دوره دكتري تخصصي دانشگاه آزاد طي دو مرحله آزمون كتبي و مصاحبه علمي انجام مي‌شود و پس از آزمون كتبي بر اساس ظرفيت پذيرش هر رشته تعدادي از داوطلبان حائز شرايط با اولويت نمره كتبي به مصاحبه علمي دعوت مي‌شوند و پذيرفته شدگان نهايي از ميان افراد مصاحبه شده با بالاترين امتياز انتخاب مي‌شوند.


همچنين متقاضيان دوره دكتري تخصصي بدون آزمون نيز ابتدا بر اساس امتيازات حاصل از معدل،‌نمره پايان نامه و توليدات علمي رتبه بندي و سپس تعدادي از داوطلبان با توجه به ظرفيت پذيرش و با اولويت امتيازات به مصاحبه‌ علمي دعوت شده و پذيرش نهايي با توجه به امتياز نهايي هر داوطلب انجام مي‌شود.

اقبالي با اشاره به اينكه تا كنون نتايج دعوت به مصاحبه 177 رشته اعلام شده است، افزود: نتايج نهايي پذيرفته شدگان آخر شهريور ماه اعلام مي‌گردد.

آزمون دكتري تخصصي سال 91 دانشگاه آزاد اسلامي در 182 رشته و با شركت بيش از 38 هزار نفر برگزار شده است كه نسبت به سال گذشته 65 درصد رشد داشته است.


کد مطلب: 13753

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/13753/نتايج-اوليه-13-رشته-دكتري-دانشگاه-آزاد-اعلام

میگنا
  https://www.migna.ir