کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

«۶.۳.۳» کار دست وزیر آموزش و پرورش داد

9 مهر 1391 ساعت 15:57




جمع آوری ۳۰ امضا برای استیضاح حاج بابایی؛
«۶.۳.۳» کار دست وزیر آموزش و پرورش داد
اجرای نظام آموزشی «۶.۳.۳» به دلیل اینکه مصوبه‌ای دراین زمینه وجود ندارد غیرقانونی است/ یک هفته به وزیر آموزش و پرورش فرصت داده ایم تا خواسته‌های نمایندگان را برآورده واقدامات خود را اصلاح کند.
ایلنا: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: ۳۰ امضا برای استیضاح وزیر آموزش و پرورش جمع آوری شده است و برگه استیضاح ایشان در دست من است.

موسی الرضا ثروتی در گفت و گو با ایلنا ضمن اعلام این خبر گفت: یک هفته به وزیر آموزش و پرورش فرصت داده ایم تا خواسته‌های نمایندگان را برآورده واقدامات خود را اصلاح کند.

وی ادامه داد: ‌همچنین کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس قراراست موضوعات مربوط به استیضاح آقای حاج بابایی ازجمله استخدام‌های غیرقانونی رادنبال کند ونتیجه را به کمیسیون گزارش بدهد.

ثروتی خاطرنشان کرد: اگر وزیر آموزش و پرورش در مدت اعلام شده اقدامات لازم راانجام ندهد استیضاح ایشان اعلام وصول خواهد شد.

وی با بیان اینکه استیضاح آموزش و پرورش ۱۰ بند دارد، افزود: یک بند آن مربوط به نظام آموزشی «۶.۳.۳» است زیرا اسناد پشتیبانی ومطالعات لازم برای اجرای آن تهیه نشده است.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اجرای نظام آموزشی «۶.۳.۳» رابه دلیل اینکه مصوبه‌ای دراین زمینه وجودندارد غیرقانونی اعلام کرد.


کد مطلب: 14360

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/14360/۶-۳-کار-دست-وزیر-آموزش-پرورش

میگنا
  https://www.migna.ir