کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شبکه اجتماعي پژوهشگران چند عضو دارد؟

10 مهر 1391 ساعت 6:35



با استقبال جامعه علمي كشور از شبكه اجتماعي پژوهشگران (اجتماع نخبگان جامعه، محققان و نوآوران)، تعداد ثبت‌نام كنندگان در اين شبكه به چهار هزار و 500 نفر رسيد.

از ويژگي‌هاي متمايز اين شبكه اجتماعي، اشتراك‌گذاري منابع علمي شامل پايان‌نامه‌هاي كارشناسي ارشد و دكتري، طرح‌هاي پژوهشي، مقاله‌هاي همايش‌ها، مقاله‌هاي نشريات و گزارش دولتي است.

كاربران مي‌توانند زمينه‌هاي پژوهشي را در پروفايل خود اضافه كنند.

سيستم منابع اطلاعات علمي پژوهشگاه علوم و فناوري اطلاعات ايران، منابع علمي موجود در پايگاه اطلاعاتي را بر اساس ارتباط با زمينه پژوهشي انتخاب شده به كاربران پيشنهاد مي‌دهد.

همچنين كاربران مي‌توانند كتابخانه شخصي در پروفايل خود ايجاد كرده و با توجه به موضوعات مورد علاقه به قفسه بندي آن اقدام كنند. در اين حالت سيستم منابع پيشنهادي را به كاربر اعلام كرده و كاربر مي‌تواند منبع را در كتابخانه خود به اشتراك بگذارد.

همچنين كاربران مي توانند در صفحه مربوط به منابع علمي در مورد منبع علمی اظهار نظر و ابراز علاقه کنند و مطلع شوند كه هر يك از منابع در كتابخانه چه افرادي موجود است.

علاقه‌مندان مي‌توانند براي ثبت نام و دسترسي به «شبكه اجتماعي انجمن» به نشاني اينترنتي http://anjoman.irandoc.ac.ir مراجعه كنند


کد مطلب: 14374

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/14374/شبکه-اجتماعي-پژوهشگران-چند-عضو

میگنا
  https://www.migna.ir