کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مزایای فرهنگیان با اعضای هیئت علمی دانشگاه ها یکسان می شود

20 آبان 1391 ساعت 7:59


یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از تصویب طرحی در این کمیسیون خبر داد که بر اساس آن ضمن رتبه بندی فرهنگیان و تقویت دانشگاه فرهنگیان معیار جذب معلمان طبق معیارهای سنجیده جذب اعضای هیئت علمی دانشگاهها شده و معلمان نیز از مزایای اعضای هیئت علمی برخوردار می شوند.
مزایای فرهنگیان با اعضای هیئت علمی دانشگاه ها یکسان می شودیک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از تصویب طرحی در این کمیسیون خبر داد که بر اساس آن ضمن رتبه بندی فرهنگیان و تقویت دانشگاه فرهنگیان معیار جذب معلمان طبق معیارهای سنجیده جذب اعضای هیئت علمی دانشگاهها شده و معلمان نیز از مزایای اعضای هیئت علمی برخوردار می شوند.
به گزارش ميگنا، ابوالقاسم خسروی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با مهر اظهار داشت: در جلسه ای که اخیرا اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با وزیر آموزش و پرورش و معاونان وی در مشهد داشتند بحثی در مورد جایگاه معلمان در نظام آموزش و پرورش مطرح شد.

خسروی تصریح کرد: در این جلسه که برخی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز حضور داشتند تفاوت نگاه به معلمان و اعضای هیئت علمی دانشگاهها در طول چند سال بعد از انقلاب مطرح شد.

وی افزود: در این جلسه مصوبات خوبی در خصوص رسیدگی به امور فرهنگیان انجام گرفت که اگر این مصوبات تحقق پیدا کند شاهد تحولی بسیار خوب در دانشگاه فرهنگیان جذب و رتبه بندی فرهنگیان خواهیم بود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه وزیر آموزش و پرورش و معاونان نیز موافق این طرح کمیسیون آموزش و تحقیقات بودند، گفت: این طرح با نام نظام جذب معلمان بر اساس معیارهای هیئت علمی در دانشگاهها و رتبه بندی فرهنگیان و همچنین تقویت دانشگاه فرهنگیان استشد.

وی اظهار داشت: با تصویب این طرح جذب فرهنگیان بر اساس معیارهای سنجیده جذب اعضای هیئت علمی دانشگاهها بوده و معلمان نیز از مزایای اعضای هیئت علمی دانشگاهها برخوردار می شوند.

خسروی تصریح کرد: این طرح در کمیسیون آموزش و تحقیقات درحال بررسی است و بعد از رسیدگی به تمام جوانب آن به صحن علنی مجلس خواهد آمد.


کد مطلب: 15126

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/15126/مزایای-فرهنگیان-اعضای-هیئت-علمی-دانشگاه-یکسان-می-شود

میگنا
  https://www.migna.ir