کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استفاده رایگان دانشجویان تحصیلات تکمیلی از منابع اطلاعاتی پژوهشگاه ارتباطات

5 آذر 1391 ساعت 11:25



امکان عضویت رایگان دانشجویان تحصیلات تکمیلی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور از منابع مرکز اطلاع رسانی پژوهشگاه ICT فراهم شد.

به گزارش مهر، در راستای سیاستهای جدید دفتر اسناد و منابع علمی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، امکان عضویت رایگان جامعه دانش پژوهان حوزه تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکتری) حوزه ICT کشور در خصوص استفاده از مجموعه امکانات مرکز اطلاع رسانی پژوهشگاه فراهم شد.

در این راستا روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد که دانشجویان می توانند با دریافت معرفی نامه از دانشگاههای مربوطه، نسبت به درخواست عضویت و استفاده از منابع اقدام کنند.

دراختیار داشتن منابع غنی و گسترده در حوزه ICT از جمله ‌کتب، نشریات، ‌استانداردها، گزارشات ناشی از پژوهش و تحقیق در پژوهشگاه، بانک مقالات تخصصی و غیره مرجعی موثر برای مخاطبان این حوزه قلمداد می شود.

براین اساس دفتر اسناد و منابع علمی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برای آگاهی رسانی جاری در روند معرفی تازه های خریداری شده و هم چنین تازه های حوزه نشر ICT در گستره ناشران بین المللی، ‌بخش جدیدی را در وب سایت پژوهشگاه تحت عنوان" تازه های نشر حوزه ICT " راه اندازی کرده است.

مطالب مندرج در این بخش به صورت روزانه به روز شده و می تواند مرجع مناسبی برای اصحاب حوزه ICT کشور برای آگاهی از آخرین منابع منتشره در این حوزه باشد.



کد مطلب: 15426

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/15426/استفاده-رایگان-دانشجویان-تحصیلات-تکمیلی-منابع-اطلاعاتی-پژوهشگاه-ارتباطات

میگنا
  https://www.migna.ir