کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پر درآمدترین رشته‌های دانشگاهی برای استادان انگلیس

12 بهمن 1391 ساعت 16:58


مطالعات جدید از سوی اتحادیه ملی دانشگاه‌ها و کارکنان دانشگاهی انگلستان، رشته مهندسی را در صدر رشته های با حقوق و مزایای بالا برای استادان دانشگاه های این کشور قرار دارد.

براساس نتایج حاصل از این مطالعات، از ده رشته پردرآمد و با حقوق بالا برای استادان دانشگاه‌های انگلستان، شش رشته‌ را ، رشته‌های مرتبط با مهندسی تشکیل می‌دهند که درصدر آن‌ها مهندسی کامپیوتر با حقوق سالانه هفتاد هزار و چهارصد دلار قرار دارد. مهندسی شیمی با حقوق سالانه 66 هزار و 400 دلار در رتبه دوم و رشته علوم کامپیوتر با حقوق سالانه 64 هزار و 400 دلاردر رتبه سوم و رشته‌های مهندسی فضا نوردی، هوا فضا و علوم هوانوردی با 64 هزار دلار در رتبه چهارم قرار دارند.

بنا بر گزارش ایسنا و به نقل از نشریه فوربس، در مطالعات گذشته این اتحادیه، رشته‌های مهندسی به این شکل تفکیک نشده بودند، لیکن اخیرا به این نتیجه رسیده‌اند که هر یک از مدارج مهندسی، حقوق و درآمد منحصر به خود را دارا هستند و در بین متقاضیان استخدام بسیار مورد تقاضا هستند. لیست ده رشته مهندسی با حقوق و مزایای بالا که از سویه نشریه فوربس منتشر شده است عبارتند از: 1- مهندسی کامپیوتر 2- مهندسی شیمی 3- علوم کامپیوتر 4- علوم فضانوردی، هوا فضا و علوم هوانوردی 5- مهندسی مکانیک، 6- الکترونیک و مهندسی ارتباطات 7- مهندسی راه و ساختمان 8- امور مالی 9- علوم سازه 10- علوم اطلاعات و شبکه


کد مطلب: 16362

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/16362/پر-درآمدترین-رشته-های-دانشگاهی-استادان-انگلیس

میگنا
  https://www.migna.ir