کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گمانه زنیها برای تجمیع دانشگاه شهید بهشتی با دانشگاه شهید عباسپور

13 اسفند 1391 ساعت 4:58


\"\" آغاز گمانه‌زنیها برای تجمیع بخشهایی از دانشگاه شهید بهشتی با دانشگاه شهید عباسپور پس از اتمام زمزمه های تجمیع دو دانشگاه صنعت آب و برق با خواجه نصیرالدین اکنون خبرهایی از مذاکرات بر سر تجمیع دانشگاه صنعت آب و برق با دانشگاه شهید بهشتی به گوش می رسد. به گزارش مهر، طی یک سال و نیم گذشته که تجمیع دانشکده های دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی مطرح شد، خبرهایی از تجمیع این دانشگاه با دانشگاه صنعت آب و برق می رسید و رئیس دانشگاه خواجه نصیر بارها از تجمیع این دانشگاه در محدوده دانشگاه صنعت آب و برق خبر داده بود.

اما پس از منتفی شدن این تجمیع، هم اکنون خبر از تجمیع بخشهایی از دو دانشگاه شهیدبهشتی و دانشگاه صنعت آب و برق شنیده می شود و برخی مسئولان هر دو دانشگاه در این باره مذاکراتی داشته اند.

علی اکبر متکان - معاون اداری مالی وزارت علوم در این باره به خبرنگار مهر، گفت: نظر وزارت علوم در این باره به علت ایجاد یکپارچگی خدمات، آزمایشگاهها و تنوع هیأت علمی مثبت است.

وی ادامه داد: اما بحث این تجمیع بین دو دانشگاه مطرح شده و هنوز وزارت علوم در جریان این موضوع قرار نگرفته، با این حال تجمیع هر دو دانشگاه مذکور بستگی به نظر هیئت رئیسه‌ های این 2 دانشگاه دارد.


کد مطلب: 16714

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/16714/گمانه-زنیها-تجمیع-دانشگاه-شهید-بهشتی-عباسپور

میگنا
  https://www.migna.ir