کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زمان آغاز ثبت‌نام دانش‌آموزان برای سال تحصیلی 93ـ92

6 ارديبهشت 1392 ساعت 14:22

ثبت‌نام پایه‌های اول دبستان، اول راهنمایی (اول «متوسطه اول») و اول دبیرستان (اول «متوسطه دوم») با حضور والدین در مدارس انجام می‌شود


آغاز ثبت‌نام تمام دانش‌آموزان از ۱۵ خرداد/ در اردیبهشت ثبت‌نام نداریم
مدیرکل ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش از آغاز ثبت‌نام تمام دانش‌آموزان از ۱۵ خرداد خبر داد و گفت: در اردیبهشت ماه در مدارس ثبت‌نام انجام نمی‌شود.
به گزارش میگنا، قاسم مستقیم، مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش در گفت‌وگو  با فارس در خصوص ثبت‌نام دانش‌آموزان برای سال تحصیلی 93ـ92 اظهار داشت: خانواده‌ها نگران ثبت‌نام فرزندان‌شان در مدارس نباشند و ثبت‌نام‌ها نیز از 15 خرداد ماه آغاز می‌شود و تا 15 تیر ماه ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: ثبت‌نام پایه‌های اول دبستان، اول راهنمایی (اول «متوسطه اول») و اول دبیرستان (اول «متوسطه دوم») با حضور والدین در مدارس انجام می‌شود اما برای ثبت‌نام دانش‌آموزان میان پایه نیاز به حضور والدین و دانش‌آموزان نیست و مدیران مدارس ثبت‌نام را انجام می‌دهند.
مستقیم در خصوص ثبت‌نام کلاس‌ اولی‌ها در مدارس گفت: ثبت‌نام‌ها کلاس اولی‌ها نیز مانند ثبت‌نام سایر پایه‌ها از 15 خرداد آغاز می‌شود اما پایگاه‌های سنجش از اول خرداد ماه دایر است.
وی توضیح داد: بر این اساس والدین از اول خرداد با مراجعه به مدرسه مورد نظر برای ثبت‌نام فرزندشان در منطقه محل سکونت، فرم سنجش را دریافت کرده و به پایگاه‌های سنجش مراجعه می‌کنند.
مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه ثبت‌نام قطعی کلاس‌ اولی‌ها در مدرسه پس گذراندن مراحل کامل سنجش در پایگاه‌های سنجش است، گفت: بخشنامه ثبت‌نام به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شده است و مدارس در هنگام ثبت‌نام به جز هزینه بیمه و کتاب برای دبستانی‌ها، نباید هزینه دیگری را دریافت کنند.


کد مطلب: 17252

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/17252/زمان-آغاز-ثبت-نام-دانش-آموزان-سال-تحصیلی-93-92

میگنا
  https://www.migna.ir