کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اولویت ثبت نام دانش آموزان برای سال تحصیلی جدید

خبرگزاری مهر , 14 ارديبهشت 1392 ساعت 12:49

ثبت‌نام‌ها در مدارس از 15 خرداد ماه آغاز می‌شود و تا 15 تیر ماه ادامه خواهد داشت.


مدیرکل ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش اعلام کرد: اولویت ثبت نام دانش آموزان برای سال تحصیلی جدید محل سکونت و نزدیکی مدرسه به دانش آموز است.
قاسم مسقیم در گفتگو با مهر با بیان این مطلب گفت: نزدیکی مدرسه به خانه دانش آموزان برای ثبت نام آنها که از 15 خرداد ماه آغاز می شود، اولویت نخست آموزش و پرورش است.
وی افزود: اولویت دوم نزدیکی محل کار والدین دانش آموز به مدرسه است و اگر والدین بخواهند فرزندانشان در نزدیکی محل کارشان در مدرسه ای ثبت نام شوند، می توانند با در نظر گرفتن این موضوع نسبت به شناسایی مدرسه و ثبت نام دانش آموزانشان اقدام کنند.
به گفته مستقیم ثبت‌نام‌ها در مدارس از 15 خرداد ماه آغاز می‌شود و تا 15 تیر ماه ادامه خواهد داشت.
وی درباره دریافت وجه نقد از والدین به ازای ثبت نام دانش آموزان در مدارس گفت: مدیران مدارس تنها مجاز هستند وجهی را برای کتاب های دانش آموزان و بیمه آنها دریافت کنند ودریافت وجه نقد در غیر از این دو مورد از سوی مدیران مدارس ممنوع است.
مسقتیم ادامه دامه داد: ثبت‌نام پایه‌های اول دبستان، اول راهنمایی (اول «متوسطه اول») و اول دبیرستان (اول «متوسطه دوم») با حضور والدین در مدارس انجام می‌شود اما برای ثبت‌نام دانش‌آموزان میان پایه نیاز به حضور والدین و دانش‌آموزان نیست و مدیران مدارس ثبت‌نام را انجام می‌دهند


کد مطلب: 17380

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/17380/اولویت-ثبت-نام-دانش-آموزان-سال-تحصیلی-جدید

میگنا
  https://www.migna.ir