کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش عنوان كرد:

اجرای نظام رتبه‌بندی معلمان؛ به زودی

روزنامه جام جم , 18 ارديبهشت 1392 ساعت 7:55

فقط دانشگاه های تربیت معلم و فرهنگیان، دانشجوی معلمی را پذیرش می كند


معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش عنوان كرد: اجرای نظام رتبه‌بندی معلمان؛ به زودی
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش كشور با اشاره به ابلاغ سیاست های كلی تحول در آموزش و پرورش عنوان كرد: باید كیفیت، جایگاه و منزلت اجتماعی معلمان ارتقا پیدا كند كه در این مورد سنجش صلاحیت حرفه ای معلمان و اجرای نظام رتبه بندی به زودی صورت می گیرد.
ابراهیم سحرخیز با بیان اینكه فقط دانشگاه های تربیت معلم و فرهنگیان، دانشجوی معلمی را پذیرش می كند، بیان كرد: پذیرش دانشجو معلمی در دانشگاه های تربیت معلم و فرهنگیان یكی از راه های ارتقای صلاحیت حرفه ای معلمان است. سحرخیز نظام پرداخت معلمان و جذب و گزینش آن ها را از دیگر موارد ذكر شده در سیاست های ابلاغی بیان كرد و افزود: باید جایگاه معلمان نیز در ردیف اساتید دانشگاه، فناوران و پژوهشگران تعریف شود.
وی مطالعه سند تحول بنیادین را برای همه معلمان الزامی دانست و خاطرنشان كرد: استفاده از فناوری های نوین در آموزش و پرورش باید به زودی صورت گیرد و جایگزین روش های قدیمی و سنتی شود.
سحرخیز اعلام كرد: هنرستان های كشور باید توسعه پیدا كنند كه در این راستا امسال 1700مدرسه به هنرستان های كشور افزوده شده است.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش در پایان با اشاره به اینكه هرچه از لحاظ مادی و معنوی در آموزش و پرورش سرایه گذاری شود باز هم كم است، یادآور شد: هر چند كه در ابتدای راه هستیم اما قطار رو به رشد آموزش وپرورش روی ریل قرار گرفته و بسترهای آن فراهم شده است.


کد مطلب: 17448

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/17448/اجرای-نظام-رتبه-بندی-معلمان-زودی

میگنا
  https://www.migna.ir