کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بيش از 20 هزار مشاور در مدارس كشور فعاليت مي كنند

پايگاه اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش , 26 ارديبهشت 1392 ساعت 17:23

سخنان وزير آموزش و پرورش در گردهمايي روساي ادارات مشاوران استان ها و مراكز مشاوره و خدمات روانشناختي و نمايندگان مشاوران مدارس سراسر كشور


وزير آموزش و پرورش ، از فعالي بيش از 20 هزار مشاور در مدارس سراسر كشور طي سال تحصيلي جاري خبر داد.

به گزارش میگنا به نقل از مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش ، دكتر حميد رضا حاجي بابايي صبح امروز 26 ارديبهشت ماه 92 در گردهمايي روساي ادارات مشاوران استان ها و مراكز مشاوره و خدمات روانشناختي و نمايندگان مشاوران مدارس سراسر كشور با اشاره به اينكه به طور ميانگين براي هر 500 دانش آموز يك مشاور در آموزش و پرورش مشغول فعاليت است افزود : ما علاوه برمشاوره تخصصي بايد با تمام توان مشاوره عمومي را نيز راه بياندازيم كه اين مشاوره براي اولياء دانش آموزان و خانواده خواهد بود.

دكتر حاجي بابايي با اشاره به اينكه مشاوره بايد مبتني بر علوم و حياني باشد و در آن از همه تجربيات بشري استفاده بشود يادآور شد : مشاوره واقعي آن است كه ما را به خدا وصل كند.

دكتر حاجي بابايي با تاكيد بر اينكه انسان هر قدر از نظر علمي قوي تر شود بايد از نظر معنوي خود را تقويت كند تا دچار توقف نشود افزود : مهندسي نيروي انساني و نظام رتبه بندي معلمان باعث شكوفايي آموزش و پرورش خواهد شد.

وي در پايان نقش مشاوران را در سوق دادن به سمت خلاقيت ، ابتكار ، تفكر و نوآوري بسيار موثر خواند و گفت : مشاوران آگاه و متعهد مي توانند در جهت تحول بنيادين بسيار كار ساز ، كليدي و موثر باشند.


کد مطلب: 17568

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/17568/بيش-20-هزار-مشاور-مدارس-كشور-فعاليت-مي-كنند

میگنا
  https://www.migna.ir