کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شرایط پذیرش در دانشگاه امام صادق(ع)

خبرگزاری فارس , 5 تير 1392 ساعت 23:32

داوطلبان آزمون سراسری سال 1392 که علاقمند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی دانشگاه امام صادق‌ (ع) هستند، تا آخر اسفند‌ ماه سال جاری فرصت دارند تا برای تکمیل کاربرگ اینترنتی ثبت‌نام این دانشگاه اقدام کنند.


به گزارش فارس، داوطلبان آزمون سراسری سال 1392 که علاقمند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی دانشگاه امام صادق‌ (ع) هستند، لازم است حداکثر تا پایان اسفندماه سال جاری به سامانه ثبت‌نام این دانشگاه به نشانی www.isu.ac.ir مراجعه و نسبت به تکمیل کاربرگ ثبت‌نام اینترنتی دانشگاه اقدام کنند.

بدیهی است عدم ثبت‌نام در سامانه فوق هیچ حقی برای متقاضیان این رشته‌ها ایجاد نخواهد کرد. داوطلبان علاقمند به تحصیل در دانشگاه امام صادق (ع) در صورت دارا بودن شرایط و ضوابط حضور در این دانشگاه، باید پس از ثبت‌نام در آزمون سراسری سال 1392، با مراجعه به پایگاه اینترنتی این دانشگاه به نشانی www.isu.ac.ir (بخش گزینش و پذیرش دانشجو) کاربرگ ثبت‌نام اینترنتی این دانشگاه را تکمیل کنند.

گفتنی است، عدم تکمیل این کاربرگ، نشانه انصراف از ثبت‌نام قطعی در دانشگاه امام صادق (ع) تلقی می‌شود. شایان ذکر است، جزئیات دقیق اطلاعیه پذیرش دانشجوی دانشگاه امام صادق (ع) در حال حاضر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار دارد.


کد مطلب: 18213

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/18213/شرایط-پذیرش-دانشگاه-امام-صادق-ع

میگنا
  https://www.migna.ir