کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گفتگو با نفر دوم گروه علوم تجربی در کنکور 92

خبرگزاری فارس , 13 مرداد 1392 ساعت 0:54

زمان درس خواندن ثابتی نداشتم/ کیفیت درس خواندن مهم‌تر از کمیت آن است


نفر دوم گروه علوم تجربی در کنکور 92 گفت: زمان درس‌خواندن ثابتی نداشتم و در طول هفته حدود 40 یا 50 ساعت درس می‌خواندم. در کل معتقدم کمیت درس‌ خواندن برای کنکور مهم نیست و آن چیزی که اهمیت دارد کیفیت درس خواندن است.
به گزارش میگنا، علی عجم رتبه دوم کنکور 92 در گروه علوم تجربی در گفت‌وگو با فارس گفت: کنکورم را خیلی بهتر از آزمون‌های آزمایشی دادم و احتمال می‌دادم که در کنکور رتبه تک رقمی کسب کنم.
وی افزود: در هیچ کلاس کنکور خاصی شرکت نمی‌کردم و تنها در آزمون‌های آزمایشی مربوط به سازمان سنجش شرکت می‌کردم.
نفر دوم گروه علوم تجربی در آزمون سراسری سال 92 در ادامه تاکید کرد: زمان درس‌خواندن ثابتی نداشتم و در طول هفته میانگین حدود 40 یا 50 ساعت درس می‌خواندم. در کل معتقدم کمیت درس‌ خواندن برای کنکور مهم نیست و آن چیزی که اهمیت دارد کیفیت درس خواندن است.

وی درباره رشته مورد علاقه‌اش برای ادامه تحصیل گفت: مسلما رشته پزشکی را انتخاب می‌کنم اما هنوز هیچ تصمیمی درباره گرایش رشته تخصصی‌ام نگرفته‌ام.

عجم همچنین کسب رتبه بالای کنکور را در میان بستگانش تنها مختص به خودش ندانست و در این‌باره تاکید کرد: مادرم پزشک است و حسین فردین پسر‌خاله پدرم نیز در کنکور 86 رتبه 40 را کسب کرد با این حال هیچ کس موفق به کسب رتبه تک رقمی کنکور نشده بود.


کد مطلب: 18772

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/18772/گفتگو-نفر-دوم-گروه-علوم-تجربی-کنکور-92

میگنا
  https://www.migna.ir