کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زمان انتخاب رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اعلام شد

خبرگزاری فارس , 13 مرداد 1392 ساعت 0:56

زمان انتخاب رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی شامل دکتری حرفه‌ای، کاردانی ناپیوسته رشته‌های گروه علوم پزشکی و کارشناسی پیوسته رشته‌های پزشکی و غیرپزشکی روز پنجشنبه ۱۷ مردادماه آغاز می‌شود.


به گزارش روابط عمومی مرکز آزمون دانشگاه آزاد، ناصر اقبالی رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد گفت: زمان انتخاب رشته‌های باآزمون دانشگاه آزاد اسلامی شامل: دکتری حرفه‌ای، کاردانی ناپیوسته رشته‌های گروه علوم پزشکی و کارشناسی پیوسته رشته‌های پزشکی و غیرپزشکی از روز پنجشنبه 17 مردادماه امسال آغاز و تا پایان مردادماه ادامه دارد.

وی افزود: داوطلبان می‌توانند با توجه به کارنامه خود که از طریق سایت سازمان سنجش دریافت کرده‌اند، نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند. وی گفت: داوطلبان رشته‌های با آزمون باید به سایت www.azmoon.org مراجعه و با توجه به گروه آزمایشی خود و براساس علاقه 20 رشته/محل را انتخاب کنند.
پذیرش دانشجو در انتخاب‌های 20گانه داوطلبان صرفاً با اولویت نمره کل خواهد بود و درج یک رشته/محل در انتخاب اول مزیت رقابتی را برای داوطلبان به همراه نخواهد داشت.
وی افزود: به داوطلبان توصیه می‌شود صرفاً براساس علاقه خود نسبت به انتخاب رشته/شهرها اقدام کنند.
اقبالی گفت: اسامی قطعی پذیرفته شدگان در شهریورماه اعلام خواهد شد و پذیرفته شدگان می‌‌توانند پس از اعلام نتایج که از طریق مرکز آزمون صورت می‌پذیرد به واحدهای مربوطه مراجعه کنند. وی تـوصـیـه کـرد: داوطـلـبان مـی‌تـواننـد در صـورت مـواجـه شـدن بـا هـر سـؤال یـا ابهـامـی بـه سـایت www.pubr-azmoon.com مراجعه کنند و در قسمت پرسش و پاسخ سؤال خود را مطرح کرده و یا به آدرس الکترونیکی porsesh@azmoon.net ایمیل خود را ارسال کنند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ دهند.


کد مطلب: 18773

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/18773/زمان-انتخاب-رشته-های-آزمون-دانشگاه-آزاد-اعلام

میگنا
  https://www.migna.ir