کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آغاز مصاحبه‌ معرفی‌شدگان ورود به دانشگاه فرهنگیان

آغاز مصاحبه‌ها از 2 شهریور

30 مرداد 1392 ساعت 22:54

رئیس مرکز برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش از برگزاری مصاحبه اختصاصی داوطلبان ورود به دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی از دوم الی دهم شهریور ماه 92 خبر داد.


به گزارش فارس ، اسدالله اسدی گرمارودی رئیس مرکز برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: اسامی معرفی شدگان دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی طی اطلاعیه‌ای از روز پنج شنبه 31 مرداد 92 در سایت اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.Sanjesh.org درج خواهد شد.

وی اضافه کرد: معرفی شدگان مکلفند به منظور شرکت در مراحل مصاحبه، معاینه و مراحل مختلف گزینش، بر اساس برنامه زمان‌بندی اعلام شده در اطلاعیه مذکور به پردیس‌های تعیین شده طبق استان بومی داوطلب، شخصاً مراجعه کنند.
اسدی گرمارودی تصریح کرد: بدیهی است عدم حضور داوطلبان یا عدم شرکت در هر یک از مراحل مختلف مصاحبه در موعد مقرر به هر دلیل به منزله انصراف تلقی می‌‌شود.
وی اضافه کرد: از مجموع 207 هزار و 687 نفر که مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی شده بودند، حدود 44 هزار و 780 نفر، زن و حدود 17 هزار و 800 نفر، مرد اقدام به انتخاب رشته کرده‌اند که نفرات برتر از سوی سازمان سنجش به آموزش و پرورش اعلام شده‌اند و توسط ادارات کل آموزش و پرورش هر استان با همکاری پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان آن استان برای مصاحبه و گزینش اقدام خواهد شد.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش افزود: به منظور ارتقای کیفیت ورودی‌های امسال، مقرر شد پذیرفته‌شدگان از بین داوطلبانی صورت گیرد که حداقل نمره علمی 6500 و بالاتر را در زیر گروه آزمایشی مربوطه کسب کرده‌اند و معدل کل دوره سه ساله متوسطه آنان نیز 15 و بالاتر باشد.

از بین معرفی شدگان 2 برابر ظرفیت، حدود 8300 نفر زن و 12 هزار و 300 نفر برای دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی جذب می‌شود؛ ضمن اینکه حداکثر سن پذیرفته‌شدگان 22 سال تا اول مهر 92 اعلام شده است.


کد مطلب: 19056

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/19056/آغاز-مصاحبه-معرفی-شدگان-ورود-دانشگاه-فرهنگیان

میگنا
  https://www.migna.ir