کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در «مکتب‌خونه» درس بخوانید ؛

معرفي يك سايت براي دريافت دوره هاي آموزشي معتبر + لينك سايت

31 مرداد 1392 ساعت 10:37

يک سایت واقعا خوب که با همکاری دانشگاه‌های عالی ایران و حتی خارج از کشور دوره‌های علمی بی‌نظیری را ارائه می‌دهد.


دو سالی می‌شود که برای گذراندن دوره‌های رایگان خیلی معتبر که توسط دانشگاه‌های بین‌المللی دنیا برگزار می‌شود به سایت coursera.org مراجعه می‌کنم. سایت آموزش آنلاین علوم از همه نوع توسط بهترین استادان از دانشگاه‌های خوب و با کیفیتی بسیار عالی ارائه می‌شود. در این دوره‌ها قابلیت تعامل با اساتید دانشگاه‌هایی مثل ام‌آی‌تی، استنفورد و... بسیاری از اساتید برتر دنیا وجود دارد. مثلا خودم درس کنترل را با کسی خواندم که در اصل مهندس طراح ربات کنجکاوی است. همان رباتی که الان در مریخ در حال گشتزنی و داده‌برداری علمی است. بسیاری از آدم‌های رویایی دیگر را نیز می‌شود آنجا پیدا کرد. فیلم کلاس‌ها، برنامه آموزشی مرتب و منظم، حل تمرین و بهترین نکته این‌که در آخر دوره حتی به شما مدرک هم می‌دهند؛ مدرکی از یک دانشگاه معتبر که با آن داخل و خارج از کشور می‌توان وارد بازار کار شد.
همیشه آرزو داشتم که یک چنین مدل خوبی در ایران هم راه‌اندازی شود که البته آرزوی من برآورده شد. مکتب‌خونه به آدرس maktabkhooneh.org یک سایت واقعا خوب است که با همکاری دانشگاه‌های عالی ایران و حتی خارج از کشور دوره‌های علمی بی‌نظیری را ارائه می‌دهد. البته به کاملی سایت اول نیست، ولی یک دنیا درس منظم مرتب به‌صورت ویدئو از آموزش نجوم تا کیهانشناسی، برق، رباتیک، مدیریت و اقتصاد و... دارد.
نکته مهم این‌که خیلی منظم و خوب و با درس‌هایی به زبان فارسی و انگلیسی که توسط بنیادی به همان نام مکتب خونه برگزار می‌شود. این بنیاد گویا قرار است نهادی همیشه رایگان برای گسترش علم در جهان باشد. من که از گشت و گذار در این وب سایت و درس‌های ارائه شده در آن واقعا لذت بردم. امیدوارم در این لذت با من شریک شوید.

منبع: كليك


کد مطلب: 19062

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/19062/معرفي-يك-براي-دريافت-دوره-هاي-آموزشي-معتبر-لينك

میگنا
  https://www.migna.ir