کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پرسش مهر سال تحصیلی 92-93 رئيس جمهور

1 مهر 1392 ساعت 9:25

پرسش مهر رییس‌جمهور: توصیه شما به رییس‌جمهور برای نشر اعتدال چیست؟


رییس‌جمهور پرسش مهر سال تحصیلی 92-93 را صبح امروز در آیین بازگشایی مدارس کشور مطرح کرد.
به گزارش ایسنا، صبح امروز حسن روحانی با حضور در دبیرستان دخترانه نمونه دولتی فاطمةالزهرا(س) منطقه 18 تهران به بیان پرسش مهر در سال تحصیلی جدید پرداخت و خطاب به دانش‌آموزان گفت:
سوال من این است که عزیزان من و دانش‌آموزان سراسر کشور اگر پدر شما رییس‌جمهور باشد چه اقدامی را به او توصیه می‌کنید که بتواند اعتدال و میانه‌روی را در همه ابعاد زندگی اجتماعی جامعه ایران بگستراند؟
وی افزود: در ضمن این سوال رییس‌جمهور می‌خواهد افتخار کند که همه دانش‌آموزان او را به عنوان پدر بدانند. روحانی در پایان بیان این پرسش گفت: به همه آنهایی که به علم‌آموزان، علم، معلمان و دانش‌آموزان احترام می‌گذارند درود می‌فرستم.

 علی اصغر فانی سرپرست وزارت آموزش و پرورش نیز، در آیین بازگشایی مدارس اظهار امیدواری کرد که سال تحصیلی جدید سالی توام با توسعه امید، شادمانی و اعتدال برای مدیریت آموزش و پرورش باشد. وی ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به دانش آموزان، فرهنگیان و اولیای آنها گفت: خوشحالیم از اینکه رییس جمهور قبل از سفر به نیویورک در جمع ما حضور پیدا کرد و از وی تشکر می‌کنیم.
وی ادامه داد: امیدواریم سال تحصیلی جدید سال توسعه امید، شادمانی و اعتدال برای مدیریت آموزش و پرورش باشد.
لازم به ذکر است، در سال تحصیلی 92 - 93، دوازده میلیون و 300 هزار دانش‌آموز در 105 هزار مدرسه سراسر کشور تحصیل خواهند کرد.


کد مطلب: 19541

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/19541/پرسش-مهر-سال-تحصیلی-92-93-رئيس-جمهور

میگنا
  https://www.migna.ir