کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فعال کردن مرکز استعدادهای درخشان دانشگاه

12 مهر 1392 ساعت 15:37

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت:مرکز استعدادهای درخشان باید بصورت فعال عمل کندو شناسایی افراد توانمند و استفاده از فکر و ایده آنها در قسمت های مختلف اجرایی و تصمیم سازی باید جزو وظایف مهم این مرکز شود.


دکتر صفوی نائینی، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفتگو باباشگاه خبرنگاران گفت: زمان پاسخگویی به مراجعان در معاونت آموزش دانشگاه کمتر از ۴۸ ساعت است و سعی کرده ایم به معنای واقعی و در عمل تکریم ارباب رجوع را انجام دهیم و در اسرع وقت به مراجعین که همه از فرهیختگان محیط های دانشگاه و جامعه هستند پاسخ دهیم.
وی با اشاره به رشد تحصیلات تکمیلی در دانشگاه افزود: میزان رشد تحصیلات تکمیلی دانشگاه از ۶/۱۸ درصد در سال ۸۵ به ۴۳ درصد در سال جاری رسیده و در طول این مدت ۹۶ رشته جدید در مقاطع تحصیلات تکمیلی در دانشگاه راه اندازی شده است .

همچنین رشد تحصیلات تکمیلی فقط در دانشکده پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی صورت نگرفته بلکه در کل دانشکده ها مشهود بوده و این بیانگر قوت و همکاری دانشکده ها و دانشگاه می باشد.
صفوی ادامه داد: مرکز استعدادهای درخشان باید بصورت فعال عمل کند و شناسایی افراد توانمند و استفاده از فکر و ایده آنها در قسمت های مختلف اجرایی و تصمیم سازی باید جزو وظایف مهم این مرکز شود.


کد مطلب: 19726

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/19726/فعال-کردن-مرکز-استعدادهای-درخشان-دانشگاه

میگنا
  https://www.migna.ir