کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تاسیس دانشکده علوم ریاضی و رایانه در دانشگاه علامه طباطبائی

2 آبان 1392 ساعت 10:56

معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی از ایجاد دانشکده جدید علوم ریاضی و رایانه در این دانشگاه خبر داد.


نادر نعمت الهی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه دانشگاه موفق به اخذ مجوز برای احداث دانشکده علوم ریاضی و رایانه شده است، گفت: این دانشگاه از گروه مستقل آمار، ریاضی و کامپیوتر تشکیل شده است.
وی افزود: البته دانشجویان دانشکده علوم ریاضی و رایانه در دانشکده اقتصاد مشغول به تحصیل هستند و رییس دانشکده اقتصاد به عنوان سرپرست این دانشکده مسئولیت اداره امورات است، اما این دو دانشکده معاون‌های جداگانه دارند.

نعمت‌الهی خاطر نشان کرد: دانشکده علوم ریاضی و رایانه در حال حاضر با 15 عضو هیات علمی مشغول به کار شده است که هفت عضو هیات علمی در گروه آمار، پنج عضو هیات علمی در گروه ریاضی و سه عضو هیات علمی در گروه کامپیوترفعالیت دارند.
معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: دانشکده علوم ریاضی و رایانه رشته آمار 87 دانشجو در مقطع کارشناسی و حدود 153 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و 17 دانشجو در مقطع دکتری دارد.

نعمت‌الهی با بیان اینکه دانشگاه علامه از دو سال پیش تاکنون دانشکده‌های متفاوتی را تاسیس کرده است، گفت: در حال حاضر دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه به سه دانشکده زبان و ادبیات فارسی، الهیات و معارف اسلامی و زبان‌های خارجه تقسیم شده است که همچنان درون دانشکده ادبیات مشغول به کارند، اما به تدریج تفکیک می‌شوند.


کد مطلب: 20060

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/20060/تاسیس-دانشکده-علوم-ریاضی-رایانه-دانشگاه-علامه-طباطبائی

میگنا
  https://www.migna.ir