کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بهترین "ورزش" برای خانم ها

5 آبان 1392 ساعت 13:45

دانشمندان به تازگی دریافته اند انگیزه خانم ها در رفتن به "باشگاه های ورزشی" به مراتب کمتر از آقایان است و پس از مدت کوتاهی آن را رها می کنند.


باشگاه خبرنگاران:  خانم ها قادر به انجام "ورزش های رزمی" و نسبتا سنگین نيستند و پس از مدتی از انجام آن سر باز می زنند از این رو فرم هیکل و تناسب اندام آن ها به هم خواهد ریخت.
بررسی ها نشان می دهند "باشگاه های ورزشی" امروزه بیشتر افراد را به کار با وزنه تشویق می کنند در صورتی که این نوع ورزش ها اگرچه در مراحل اولیه شور و انگیزه در فرد ایجاد می کند اما پس از مدتی فرد را خسته می کند.
گفتنی است بهترین ورزش برای تمامی افراد به ویژه خانم ها "پیاده روی" و دویدن است و به کمک آن به سرعت می توانند به فرم و تناسب اندام دلخواه خود دست یابند.
کار با وزنه های ورزشي باعث ایجاد عضله و متناسب شدن فرم می شوند اما فرد تا مدت های طولانی نباید کار با آنها را رها کند در غیر این صورت دچار "چاقی" و فرم نامطلوب در بدن خود خواهد شد.
گفتنی است خانم ها اگر در کنار پیاده روی و دویدن تغییری هم در میزان مواد مصرفی "خوراکی" خود ایجاد کنند می توانند در کمترین زمان ممکن به فرم دلخواه خود دست یابند و بدنی سالم و تندرست داشته باشند.


کد مطلب: 20128

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/20128/بهترین-ورزش-خانم

میگنا
  https://www.migna.ir