کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

طي حكمي از سوي وزير آموزش و پرورش صورت گرفت :

عکس/ انتصاب مديركل جديد آموزش وپرورش استان كرمان

8 آذر 1392 ساعت 20:20

طي حكمي از سوي دكتر فاني وزير آموزش و پرورش ، ابراهيم جهانگيري به عنوان مديركل جديد آموزش وپرورش استان كرمان منصوب شد واز زحمات ابراهيم شيخ بهايي مديركل سابق استان كرمان قدرداني بعمل آمد .


معاون پرورشي وزير آموزش و پرورش در مراسم توديع ومعارفه مديران كل آموزش وپرورش استان كرمان با تاكيد بر اينكه بازنشستگان از ما انتظار تكريم دارند، افزود: استفاده نكردن از اين افراد نقص نظام مديريتي ماست كه بايد براي رفع آن چاره انديشي نمود. معاون پرورشي وزير آموزش و پرورش اضافه كرد: از وجود چنين افراد فرهيخته و شايسته اي مي توان دركميته هاي مشورتي، فرهنگي، پشتيباني و اتاق هاي فكر استفاده كرد.
به گزارش میگنا، حمیدرضا کفاش در اين مراسم ضمن تقدیر از خدمات ابراهيم شيخ بهايي مديركل سابق آموزش و پرورش استان ابراهيم جهانگيري را به عنوان مديركل جديد آموزش وپرورش استان کرمان معرفي کرد.
در حكم وزير آموزش و پرورش به ابراهيم جهانگيري آمده است:
نظر به مراتب تعهد ، شايستگي و تجربيات ارزشمند جناب عالي در آموزش وپرورش بدين وسيله به عنوان مديركل آموزش وپرورش استان كرمان منصوب مي شويد. اميد است با توكل و استعانت از خداوند متعال و پيروي از رهنمودهاي مقام معظم رهبري ( مدظله العالي ) و سياست هاي رئيس جمهور محترم با جلب مشاركت و همكاري و همفكري فرهنگيان گرانقدر بويژه كارشناسان ،مديران ، صاحب نظران عرصه تعليم وتربيت و نيز مسئولين استاني در تحقق اهداف متعالي آموزش وپرورش موفق و مويد بوده و موارد زير را نيز وجهه همت خود قرار دهيد .
- التزام واجراي اصول راستگويي ، اعتدال گرايي و تقويت روحيه اميدو پويايي. - ارتقاء جايگاه آموزش وپرورش به عنوان محور تحولات و توسعه استان .
- استفاده از نيروهاي مجرب و توانمند و بهبود مديريت منابع انساني در آموزش وپرورش با توجه به نقش اساسي آن در تحول نظام تعليم و تربيت .
- توسعه مشاركت مردم و فرهنگيان به منظور رشد و تعالي هر چه بيشتر آموزش وپرورش فرزندان ميهن اسلامي.
- مسئوليت پذيري و پاسخگويي آموزش وپرورش در قبال رشد فردي و اجتماعي نسل آينده در راستاي سند چشم انداز و ساير اسناد بالادستي بويژه سند تحول بنيادين و تقويت روحيه تفكر و نوآوري .
- تعامل موثر و اثربخش با استاندار ، ائمه جمعه و نمايندگان محترم در راستاي تقويت جايگاه و مصالح آموزش وپرورش . - ارتقاء كيفيت فعاليت آموزشي وپرورشي در همه ابعاد.
- توسعه تفكر راهبردي و آينده نگر در آموزش وپرورش استان . - اعتلاي شان و منزلت فرهنگيان و اهتمام جدي براي توسعه مستمر شايستگي هاي علمي ، تربيتي و حرفه اي آنان .
در ادامه آمده است : توفيق شما را در انجام اين مسئوليت ها به منظور دستيابي به اهداف تعليم وتربيت در راستاي سياست هاي نظام جمهوري اسلامي ايران و دولت تدبير و اميد از درگاه خداوند بزرگ مسالت دارد .

اسماعيل نجار استاندار كرمان در مراسم توديع ومعارفه مدير كل آموزش وپرورش استان


کد مطلب: 20605

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/20605/عکس-انتصاب-مديركل-جديد-آموزش-وپرورش-استان-كرمان

میگنا
  https://www.migna.ir