کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دانشگاه آزاد سمنان بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد

22 دی 1392 ساعت 0:37

ثبت‌نام کارشناسی و کاردانی بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی سمنان در 67 رشته از 30 دی ماه ادامه دارد.


ایسنا: مصطفی فیض مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان با اعلام این خبر افزود: این ثبت‌نام شامل مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی برای ثبت‌نام اقدام کنند.
وی گفت: داوطلب ثبت‌نام در مقطع کاردانی می‌تواند با مراجعه به نشانی الکترونیکی www.azmoon.org و تهیه یک کارت اعتباری یک رشته محل را نتخاب و ثبت‌نام خود را انجام دهد.
فیض گفت: ثبت‌نام در مقطع کاردانی به منزله پذیرش قطعی است و داوطلبینی که ثبت‌نام نمودند در بهمن ماه در کلاس درس حاضر خواهند شد.
فیض با اشاره به ثبت‌نام مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی سمنان نیز گفت: داوطلبین کارشناسی پیوسته با مراجعه به نشانی اینترنتی مرکز آزمون می‌توانند در 10 رشته و داوطلبین کارشناسی ناپیوسته یک رشته و حداکثر 10 محل دانشگاهی ثبت‌نام کنند.
وی تاکید کرد: برای ثبت‌نام هیچ محدودیتی به لحاظ مدرک تحصیلی دیپلم متوسطه وجود ندارد و هر داوطلب می‌تواند در هر یک از مجموعه های آموزشی و بر اساس علاقه ثبت نام نماید. لازم به ذکر است، ثبت‌نام کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی سمنان تا 30 دی ماه ادامه خواهد داشت و نتایج در هفته اول بهمن ماه اعلام خواهد شد.
دانشگاه آزاد اسلامی سمنان هم‌اینک در 52 رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی و 15 رشته در مقطع کاردانی دانشجو می‌پذیرد.


کد مطلب: 21420

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/21420/دانشگاه-آزاد-سمنان-بدون-کنکور-دانشجو-می-پذیرد

میگنا
  https://www.migna.ir