کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آغاز ثبت نام در آزمون مبانی مهندسی حرفه ای سال 93

25 دی 1392 ساعت 10:11

ثبت نام در آزمون مبانی مهندسی حرفه ای (Fundamental of Engineering) (بخش اول آزمون PE) سال 93 از روز سه شنبه اول بهمن ماه آغاز می شود و در 31 فروردین ماه 93 پایان می یابد.


به گزارش مهر، آزمون مبانی مهندسی حرفه ای (بخش اول آزمون PE) در تاریخ 18 اردیبهشت ماه 93 برگزار خواهد شد و داوطلبان می‌توانند بر اساس ضوابط و شرايط مندرج در دفترچه این آزمون به سايت اينترنتي اين سازمان به نشاني www.sanjesh.org مراجعه و پس از پرداخت وجه مربوط به ثبت نام، نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام، اقدام کنند.
داشتن مدرك كارشناسي (ليسانس) و يا بالاتر در يكي از رشته هاي مهندسي كه مورد تاييد شوراي عالي انقلاب فرهنگي يا وزارت علوم، تحقيقات و فناوري باشد از جمله شرایط شرکت در آزمون است.
دانشجويان مهندسي رشته هايی كه ترم آخر تحصيلي كارشناسي خود را مي گذرانند نيز مي‌توانند در اين آزمون شركت کنند، اين داوطلبان در صورت قبولي در آزمون، برای دریافت گواهی، ملزم به ارائه مدرك كارشناسي خود هستند.
پرداخت هزينه ثبت‌نام به صورت اينترنتي انجام مي‌شود و داوطلبان می توانند به وسيله كارت‌هاي عضو شبكه بانكي شتاب كه پرداخت الكترونيكي آنها فعال است با مراجعه به سايت سازمان سنجش مبلغ 700.000 ريال (هفتصد هزار ريال) به عنوان وجه ثبت‌نام پرداخت کنند و اطلاعات كارت اعتباري براي تكميل تقاضانامه و فرم انتخاب رشته را دریافت کنند.


کد مطلب: 21470

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/21470/آغاز-ثبت-نام-آزمون-مبانی-مهندسی-حرفه-سال-93

میگنا
  https://www.migna.ir