کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

لينك ثبت نام مسابقات کشوری دومینو در دانشگاه صنعتی امیرکبیر

13 بهمن 1392 ساعت 12:54

ثبت نام داوطلبان برای شرکت در پنجمین دوره مسابقات کشوری دومینو به صورت حضوری و اینترنتی آغاز شده و تا پایان بهمن ماه ادامه خواهد داشت.


دبیر پنجمین دوره مسابقات کشوری دومینو روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این دوره از مسابقات در دو بخش دانش آموزی و دانشجویی برگزار می شود و علاقه مندان می توانند به صورت اینترنتی و یا مراجعه حضوری به نشانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، ساختمان ابوریحان، طبقه همکف، دبیرخانه مسابقات، فرم های ثبت نام این مسابقات را تکمیل کنند.
علی مهجوری افزود: ثبت نام علاقه مندان به شرکت در مسابقات دومینو از طریق مراجعه به وب سایت اینترنتی به نشانی domino-autmech.ir نیز امکان پذیر است.

وی درباره جزییات برگزاری دو بخش رقابتی مسابقات دومینو توضیح داد: بخش دومینوی ˈتاپلینگˈ به صورت گروه های چهار نفره برگزار می شود که در این رقابت تیم ها باید طرح خاص را با مهره های دومینو ایجاد و بر اساس شاخص های داوری مورد نیاز امتیاز خاصی را کسب کنند.
مهجوری دومینو ˈاستکینگˈ را بخش جداگانه ای از تاپلینگ دانست و اظهار داشت: این بخش مخصوص تماشاگران مسابقات است که طی آن شرکت کنندگان باید برخی از مهره ها را بر روی یک مهره به عنوان پایه قرار دهند و بر اساس تعداد مهره ها به آنها جایزه تعلق خواهد گرفت. وی زمان برگزاری پنجمین دوره مسابقات کشوری دومینو را از 17 تا 21 اسفندماه ذکر کرد و گفت: نوبت مسابقه هر تیم پیش از برگزاری رقابت ها از طریق پست الکترونیکی به آنها اعلام خواهد شد.

دبیر پنجمین دوره مسابقات کشوری دومینو یادآور شد: این مسابقات به همت شورای صنفی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر ترتیب یافته است و مراسم اختتامیه مسابقات، بعدازظهر روز 21 اسفندماه با معرفی سه تیم برتر دانش آموزی و سه تیم برتر دانشجویی برگزار می شود.
به گفته وی در دوره قبل مسابقات دومینو، 84 تیم ثبت نام کردند که به دلیل محدودیت های زمانی و مکانی، 64 تیم امکان حضور در مسابقات را پیدا کردند و رقابت ها میان 48 گروه دانشجویی و 16 گروه دانش آموزی صورت گرفت.
مهجوری، هدف از برگزاری این مسابقات را ترویج روحیه تعاون و همکاری و کار تیمی در بین دانشجویان و دانش آموزان، ایجاد زمینه تبدیل ایده و خلاقیت در کار عملی و ایجاد محیطی شاد و مفرح همراه با کار علمی و بکارگیری عناصر فنی مسابقات ذکر کرد.


کد مطلب: 21947

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/21947/لينك-ثبت-نام-مسابقات-کشوری-دومینو-دانشگاه-صنعتی-امیرکبیر

میگنا
  https://www.migna.ir