کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آغاز ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان های تیزهوشان (استعدادهای درخشان)+ دانلود دفترچه

11 اسفند 1392 ساعت 0:17

به منظور شناسایی و جذب دانش‌آموزان صاحب استعداد برتر جهت ادامۀ تحصیل در دبیرستان‌های دورۀ اول و دوم استعدادهای درخشان در سال تحصیلی 94-1393، این آزمون¬ها در روزهای 18 و 19 اردیبهشت ماه، و آزمون ورودی رشتۀ علوم انسانی (پایۀ دوم متوسطۀ نظری) دبیرستان‌های دورۀ دوم استعدادهای درخشان در روز 12 تیر¬ماه سال 1393 در سراسر کشور به صورت هم‌زمان برگزار خواهد شد.


بر اساس دستورالعملی که در تاریخ 8 بهمن 1392 به ادارات کل آموزش و پرورش استانها ابلاغ شده است، ثبت نام اولیۀ داوطلبان آزمون ورودی پایۀ هفتم و پایۀ اول دورۀ دوم متوسطۀ مدارس استعدادهای درخشان، از روز شنبه مورخ10/12/92 تا تاریخ22/12/1392و ثبت نام داوطلبان آزمون ورودی رشتۀ ادبیات و علوم انسانی (پایۀ دوم دورۀ دوم متوسطه) مدارس استعدادهای درخشان، از روز شنبه مورخ 17/3/93 تا تاریخ 29/3/1393 انجام خواهد شد.
اطلاعات بیشتر در خصوص مدارک، ضوابط و شرایط ثبت نام در قالب «دفترچة راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون» از تاریخ 3/12/92 از سوی ادارات کل آموزش و پرورش استانها و ادارات آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق منتشر و به اطلاع دانش آموزان گرامی و اولیاء آنان خواهد رسید.

گفتنی است دانش‌آموزان پایۀ سوم راهنمایی مدارس استعدادهای درخشان جهت ادامۀ تحصیل در دبیرستان‌های دورۀ دوم استعدادهای درخشان، از شرکت در آزمون معاف هستند. لازم به ذکر است دانش‌آموزان پایۀ ششم ابتدایی دبستان‌های آزمایشی استعدادهای درخشان (شهرهای تهران، قم و شاهرود) جهت ادامۀ تحصیل در دبیرستان‌های دورۀ اول استعدادهای درخشان همانند سایر دانش‌آموزان باید در آزمون ورودی شرکت نمایند. لذا لازم است در موعد مقرر جهت شرکت در آزمون ورودی ثبت نام نمایند.
ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان های استعدادهای درخشان شهر تهران از امروز آغاز شد.
به گزارش میگنا، داوطلبین ورود به مدارس سمپاد شهر تهران تا 22 اسفند امسال جهت ثبت نام و دریافت دفترچه آزمون ورودی به سایت www.sampad.tedu.ir مراجعه کنند.


-
 
 
دانلود دفترچه راهنما
- دانلود/ لينك كمكي
آزمون ورودی پایه هفتم دبیرستان های دوره اول ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 18 اردیبهشت 93 و آزمون ورودی پایه اول دبیرستان های دوره دوم ساعت 9 صبح روز جمعه 19 اردیبهشت ماه 93 برگزار می شود.

با توجه به اینکه اطلاعات دانش آموزان در سایت موجود است لذا دانش آموزان صرفاً با ورود کد ملی، اطلاعات شناسنامه ای و معدل خود را رویت خواهند کرد.


کد مطلب: 22718

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/22718/آغاز-ثبت-نام-آزمون-ورودی-دبیرستان-های-تیزهوشان-استعدادهای-درخشان-دانلود-دفترچه

میگنا
  https://www.migna.ir