کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اگر کودکتان "حواس پرت "است بخوانید

22 اسفند 1392 ساعت 11:35

بررسی های جدید نشان می‌دهند رفتار‌های کودک بازتابی شناخته شده از طرف والدین‌شان است و بسیاری از عادت‌ها و رفتار‌هایی که کودکان از خود نشان می‌‌دهند ریشه در رفتار‌های والدین‌شان دارد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ حجم اطلاعات و دانسته‌های بشری روز به روز درحال افزایش است اما عده‌ای از کودکان که میزان حافظه و یادگیری‌شان کم است نمی توانند سریعا خود را با شرایط وفق دهند و بررسی های جدید نشان می‌دهند این کودکان از دروس و مطالعاتشان عقب می‌مانند.

گفتنی است، والدین باید با تشویق کودکانشان و ایجاد محیطی شاد برای فرزندانشان میل و رغبت آنها را به مطالعه و درس خواندن افزایش دهند و پیگیری و رفتارهای ملایم والدین نسبت به تکالیف و درس‌خواندن کودکشان حس اعتماد بین هر دو را افزایش می‌دهد و کودکان بدون هیچ گونه ترس و اضطرابی مشغول به علم و تحصیل می شوند.

نتایج مطالعات نشان می‌دهند اگر کودکتان بسیار فراموش‌کار است و به درستی کارهای خود را انجام نمی دهد با تکرار مداوم و تاکید روی رفتار‌هایشان بدون هیچ گونه خشونت و رفتار تندی می‌توانید این عادت مطلوب در فرزندتان را از بین ببرید و با مراجعه به روان‌شناس کودک و پیگری‌های روان شناسانه می‌توانید رفتارهای صحیح در کودکتان را برای سال‌های بعدی زندگی‌اش تضمین کنید.


کد مطلب: 23014

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/23014/اگر-کودکتان-حواس-پرت-بخوانید

میگنا
  https://www.migna.ir