کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزیر کشور اعلام کرد:

استخدام دولتی تا 8 سال ممنوع

5 فروردين 1393 ساعت 0:30

وزیر کشور در شیروان با بیان اینکه امکان استخدام نیرو تا 7 یا 8 سال آینده در دستگاه های دولتی وجود ندارد، گفت: باید روحیه تولید در جامعه حاکم شود و فرهنگ پشت میز نشینی را به کل فراموش کنیم.


عبدالرضا رحمانی فضلی در جلسه بررسی مشکلات مردم شیروان، گفت: متاسفانه در فرهنگ ما اشتغال بسیار بد جا افتاده و اکثر جوانان و خانواده ها علاقه زیادی به شغل های دولتی و استخدام در دستگاه های دولتی دارند که این موضوع باید تغییر کند.
وی افزود: به دلیل زیاده روی دولت گذشته در استخدامی ها و استخدام افراد خارج از چارچوب و برنامه تا هفت - هشت سال آینده امکان جذب نیروی جدید در دستگاه های دولتی وجود ندارد. رحمانی فضلی با اشاره به اینکه بهترین راه برای افزایش درآمد رجوع به کارهای تولیدی است، افزود: با این شرایط مردم و مسئولان باید تلاش کنند تا به سمت تولیدی های کوچک بروند و در هر محله و هر خانه یک کارگاه تولیدی ایجاد کنند.

وزیر کشور اظهار کرد: خوشبختانه در دولت یازدهم دولت به سمت ثبات در قیمت ها رفته و همانطور که مردم خود شاهد هستند، دیگر شاهد تورم 13.5درصدی که سال گذشته در این روزها شاهد آن بودیم، نیستیم.
عضو کابینه دولت تدبیر و امید افزود: دولت به فکر سرمایه گذار و جذب سرمایه گذاری است و امید دارد با برنامه ریزی مدونی که در حال انجام آن است، بتواند حجم اشتغال را در کشور بالا ببرد.

ایرنا


کد مطلب: 23291

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/23291/استخدام-دولتی-8-سال-ممنوع

میگنا
  https://www.migna.ir