کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزیرآموزش وپرورش درافتتاح پارلمان معلمان خراسان رضوی خبرداد:

استخدام فرزندان فرهنگیان دردستورکارمجلس قرارمی گیرد

2 ارديبهشت 1393 ساعت 18:08

وزیرآموزش و پرورش گفت: فرزندان فرهنگیان با فرهنگ آموزش و پرورش،آشناترند و اگرمعلمی دراین خانواده ها بچرخد، بهتراست.


به گزارش فارس، علی اصغر فانی عصرروز گذشته دراولین پارلمان معلمین استان، در فرهنگسرای آریو مصلی نژاد گفت: بحث استخدام نیروی آموزش و پرورش، ازبوم برای بوم، قطبی است و بوم هایی را تعریف می کنیم و سهمیه برای همان بوم می گیریم و به دانشگاه فرهنگیان می فرستیم و جابجایی به حداقل می رسد و تجربه می ماند.

وی گفت: توسعه مشارکت از سیاست هایی است که وزارت آموزش و پرورش دنبال می کند و مشارکت معلمین دربرنامه ریزی های مدرسه است. وزیرآموزش وپرورش افزود: با تدوین اساسنامه پیشنهادی برای پارلمان معلمین، باید تعریف روشنی از پارلمان معلمین ارائه شود تا نمایندگان استان بدانند درچه حوزه هایی ودرچه زمینه هایی تصمیم سازی و تصمیم گیری کنند.

وی با تایید پارلمان معلمین گفت: نیازداریم برنامه های وزارت آموزش و پرورش را از منظر معلمین ببینیم، زیرا معلمین درصف مقدم تعلیم و تربیت قراردارند.
فانی بابیان این خبر که از پیشکسوتان فرهنگی به عنوان بازرسان تخصصی آموزش و پرورش و مشاوران راهنما در نظام تعلیم و تربیت، بهره مند می شویم،گفت: انتظار این است که تلاش کنیم دردولت تدبیروامید، به صورت تخصصی معلمان را به کارگیریم تا دانش آموزان از برکات وجود فرهنگیان، متنعم شوند زیرا اعتقاد داریم بزرگترین سرمایه اجتماعی در آموزش و پرورش است.


کد مطلب: 24036

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/24036/استخدام-فرزندان-فرهنگیان-دردستورکارمجلس-قرارمی-گیرد

میگنا
  https://www.migna.ir