کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

افراد عصبی و اخمو بیشتر دچار "چروک پوست "می‌شوند

7 ارديبهشت 1393 ساعت 0:53

افراد عصبی و اخمو به علت استفاده زیاد و بیش از اندازه از عضلات صورت خود، تا 20 درصد بیشتر در معرض چروک شدن زودرس پوست قرار دارند.


مهرداد افشاریان متخصص پوست و مو در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: چروک پوست به ویژه در ناحیه صورت از مشکلات مهم در بین افراد جامعه است که به ویژه در سنین بالا مشاهده می‌شود.
وی با بیان اینکه چروک پوست می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد، اظهار داشت: چروک پوست همیشه به دلیل افزایش سن بروز نمی‌کند و ممکن است در سنین پایین نیز به کرات مشاهده شود.
افشاریان با اشاره به افزایش قدرت عضلانی زیر پوست و بروز چین و چروک های پوستی، تاکید کرد: افراد عصبی و اخمو به علت استفاده زیاد و بیش از اندازه از عضلات صورت خود، تا 20 درصد بیشتر در معرض چروک شدن زود رس پوست قرار دارند.

وی یادآور شد: افراد سیگاری به علت از دست دادن چربی زیر پوست خود و همچنین نقص در کلاژن سازی و برخی دیگر از دلایل، بسیار بیشتر در معرض چروک شدن زودرس پوست قرار دارند.
افشاریان خاطر نشان کرد: افراد چاقی که به تازگی لاغر شده‌اند نیز به علت از دست دادن چربی زیر پوستی، ممکن است دچار افتادگی پوست شده و در نتیجه چروک شدن پوست شوند.


کد مطلب: 24135

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/24135/افراد-عصبی-اخمو-بیشتر-دچار-چروک-پوست-می-شوند

میگنا
  https://www.migna.ir