کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پرداخت تمام هزینه‌های تحصیلی فرزندان مراکز شبه‌خانواده تا مقطع دکتری

4 تير 1393 ساعت 18:01

معاون اجتماعی بهزیستی کشور با اشاره به طرح بیمه مربیان مهدهای کودک در کشور، گفت: طی سال جاری 10 بیست‌وهفتم بیمه 55 هزار نفر از مربیان مهد، توسط بهزیستی پرداخت می‌شود.


به گزارش ایسنا، محمد نفریه در نشست خبری با مدیران ارشد سازمان بهزیستی کشور گفت: خراسان جنوبی از جمله استان‌های خوب در زمینه مدیریت و توانمندسازی مددجویان است و در این زمینه رتبه دوم کشوری راکسب کرده است.

وی ادامه داد: خراسان جنوبی نسبت به جمعیت و محرومیت خود به خوبی عمل کرده و با تمام تلاش خود برای توانمندسازی مددجویان کار می‌کند. معاون اجتماعی بهزیستی کشور با اشاره به اینکه توانمندسازی فردی - اجتماعی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، ادامه داد: از سال گذشته در راستای توانمندسازی مددجویان طرح ملی اجراشده است.

نفریه با اشاره به بیمه عشایر و روستاییان، تصریح کرد: تمام روستاییان و عشایر بدون درنظرگرفتن شر‌ط ‌‎سنی تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند. نفریه با اشاره به اینکه گسترش اورژانس اجتماعی از جمله تکلیف‌های سازمان بهزیستی است، تصریح کرد: گسترش اورژانس اجتماعی در شهرهای بالای 50 هزار نفر در برنامه‌های سازمان بهزیستی است.

وی با اشاره به اختصاص 110 دستگاه آمبولانس اورژانس اجتماعی در استان‌های کشور، گفت: از این تعداد چهار دستگاه به خراسان جنوبی اختصاص یافته است. معاون اجتماعی بهزیستی کشور با اشاره به پرداخت هزینه‌های تحصیلی فرزندان مراکز شبه‌خانواده، افزود: تمام هزینه‌های این افراد تا مقطع دکتری پرداخت می‌شود.
نفریه اظهارکرد: سال گذشته در سطح کشور تعداد مراکز شبه‌خانواده در کشور افزایش داشته درحالی که تعداد فرزندان این مراکز کاهش داشته است.


کد مطلب: 25623

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/25623/پرداخت-تمام-هزینه-های-تحصیلی-فرزندان-مراکز-شبه-خانواده-مقطع-دکتری

میگنا
  https://www.migna.ir