کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دانشگاه ثبت احوال دانشجو می‌پذیرد

21 مرداد 1393 ساعت 12:09

پذیرش دانشجو در این رشته ها بر اساس شرایط و ضوابط اختصاصی مندرج در جدول شماره5 دفترچه سازمان سنجش و آموزش کشور و برای ترم اول سال تحصیلی 94-93 می باشد.


دانشگاه علمی کاربردی سازمان ثبت احوال در رشته های فناوری اطلاعات و مدیریت اسناد و مدارک برای مقطع کارشناسی دانشجو می پذیرد.

به گزارش ایسنا، محمد جلیل سائلی سرپرست دانشگاه علمی کاربردی سازمان ثبت احوال با بیان این مطلب افزود: به منظور افزایش توان تخصصی و مهارتی و نیز توانمند سازی نیروی انسانی و در راستای نظام آموزش مهارت، برای تحصیل در رشته فناوری اطلاعات گرایش امنیت و کارشناسی مدیریت اسناد و مدارک پذیرش دانشجو را آغاز کرده ایم.

سائلی افزود: پذیرش دانشجو در این رشته ها بر اساس شرایط و ضوابط اختصاصی مندرج در جدول شماره5 دفترچه سازمان سنجش و آموزش کشور و برای ترم اول سال تحصیلی 94-93 می باشد.

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی ثبت احوال همچنین ضمن اعلام اینکه ثبت نام تا 26 مردادماه ادامه دارد، افزود: داوطلبان برای ثبت نام بایستی به سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org مراجعه و انتخاب رشته نمایند.
گفتنی است دانشگاه علمی کاربردی ثبت احوال بیش از دو سال است که دانشجو می پذیرد و در حال حاضر بیش از 150 دانشجو در پنج رشته کاردانی حرفه ای در این دانشگاه مشغول تحصیل می باشند.


کد مطلب: 26450

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/26450/دانشگاه-ثبت-احوال-دانشجو-می-پذیرد

میگنا
  https://www.migna.ir