کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به میزبانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود

گرهمایی بزرگ پزشکان و پرستاران در هفته مهربانی با غزه

21 مرداد 1393 ساعت 18:02

در ششمین روز از هفته مهربانی با غزه که از ۱۸ تا ۲۴ مردادماه ازسوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در فرهنگ­سراها برگزار می‌شود، پزشکان و پرستاران گرد هم می‌آیند.


به گزارش همشهري آنلاين به نقل از مدیریت فرهنگی هنری منطقه 9 و فرهنگ­سرای رویش، این گرهمایی روز پنجشنبه 23 مرداد با حضور جمع کثیری از پزشکان و پرستاران در سالن همایش ­های فرهنگ­سرای ارسباران برگزار می‌شود و در آن مسایل و مشکلات پزشکی و بهداشتی مربوط به غزه مورد طرح و بررسی قرار می‌گیرد.

به گفته فرزاد قاسم زاده، رییس فرهنگ­سرای رویش، در این گردهمایی ضمن اعلام هبستگی و ابراز همدردی جامعه پزشکان و پرستاران با مردم غزه و به ویژه کودکان و نوجوانان، نحوه امداد رساني و ارائه خدمات پزشكي به مردم غزه و شیوه های مشارکت جامعه پزشکی در این زمینه مطرح می‌شود.

مدیر فرهنگی هنری منطقه 9 افزود: نقش جامعه پزشكي در حمايت مردم غزه، بهداشت در غزه، شیوه های پیشگیری و درمان شيوع بيماري در غزه به دليل عدم دسترسي به امكانات دارويي، از دیگر محورهای گردهمایی بزرگ پزشکان و پرستاران در ششمین روز ازهفته مهربانی با غزه است.

وی گفت : در خاتمه این گردهمایی بيانيه جامعه پزشكان و پرستاران در حمايت از مردم غزه قرائت خواهد شد. تاکنون گردهمایی ورزشکاران، عکاسان، روحانیون، انجمن های دوستی ایران با سایر ملل، اصناف و بازاریان در فرهنگسرای های تهران برگزار شده است.

گردهمایی پزشکان و پرستاران از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با مشارکت مدیریت فرهنگی هنری منطقه 3 و 9 از ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 23 مرداد در فرهنگ­سرای ارسباران به نشانی خیابان دکتر شریعتی، بالاتر از پل سید خندان، خیابان جلفا (ارسباران) برگزار می‌شود و علاقمندان برای کسب اطلاعت بیشتر می‌توانند با شماره 66655883 تماس بگیرند.


کد مطلب: 26459

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/26459/گرهمایی-بزرگ-پزشکان-پرستاران-هفته-مهربانی-غزه

میگنا
  https://www.migna.ir