کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سومین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی ایران برگزار می‌شود

5 آبان 1393 ساعت 16:36

سومین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی ایران، از هفتم تا نهم آبان ماه سال جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی رازی تهران و با سخنرانی اساتید پیشکسوت علوم اعصاب برگزار می‌شود.


به گزارش ایسنا علوم اعصاب در ایران حوزه‌ای از علوم زیستی است که با دستاوردهای علمی خود جایگاه ویژه‌ای در سطح کشور و عرصه‌های بین‌المللی یافته است به طوری که به قطب علوم اعصاب منطقه تبدیل شده و در سطح بین‌المللی چهره‌ای شناخته شده و قابل استنادی را از خود ارائه کرده است.
در این کنگره که با حمایت ستاد راهبری توسعه علوم و فناوری‌های شناختی و به همت انجمن علوم اعصاب ایران، دانشگاه علوم پزشکی ایران، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دانشگاه علوم پزشکی تهران و با همکاری و مساعدت دانشگاه علوم پزشکی کرمان، پژوهشکده علوم شناختی و ... برگزار می‌شود، پیشرفت‌های علوم اعصاب در جمهوری اسلامی ایران و شناسایی نواقص و کمبودهای احتمالی سمپوزیوم علوم اعصاب بررسی خواهد شد.


در سمپوزیوم دانش‌آموزی این کنگره عظیم علمی نیز تعدادی از اساتید برجسته علوم اعصاب کشور مانند دکتر سعید سمنانیان ، دکتر ابوالحسن احمدیانی، دکتر فرشته معتمدی، دکتر وحید شیبانی و ... حضور خواهند داشت و هر روز چهار نفر از این اساتید پیشکسوت علوم اعصاب سخنرانی خواهند کرد. نمایشگاه دستاوردهای دانش‌آموزی در حوزه علوم اعصاب در زمان کنگره از ساعت 8 تا 18 برقرار خواهد بود.


کد مطلب: 27527

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/27527/سومین-کنگره-علوم-اعصاب-پایه-بالینی-ایران-برگزار-می-شود

میگنا
  https://www.migna.ir