کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تقاضای آموزش و پرورش برای بازنشستگی پیش از موعد ۵ هزار فرهنگی

21 آبان 1393 ساعت 13:07

مشاور معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور با اشاره به ارسال تقاضای آموزش و پرورش برای بازنشستگی پیش از موعد ۵ هزار فرهنگی گفت: آموزش و پرورش قبول کرد به این افراد سنوات ارفاقی داده نشود و نیرویی هم جایگزین آنها نشود.


غلامرضا عبدالوند، مشاور معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با فارس و در پاسخ به این پرسش که «آموزش و پرورش چه زمانی ردیف استخدامی دریافت خواهد کرد»، اظهار داشت: آموزش و پرروش مکاتباتی را برای بازنشستگی پیش از موعد 5 هزار نیروی انسانی ناتوان، بیمار و بی‌انگیزه با معاونت راهبردی ریاست‌جمهور انجام داده است.

وی افزود: آموزش و پرورش می‌گوید به این دسته از افراد سنوات ارفاقی نمی‌دهد و به میزان سال‌های خدمت، آنها را بازنشسته می‌کند، یعنی اگر کسی 20 سال کار کرده باشد، با حقوق ماهی 20 روز بازنشسته می‌شود.

عبدالوند با اشاره به دیگر شرط آموزش و پرورش برای بازنشسته کردن پیش از موعد 5 هزار فرهنگی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش قبول کرده است که به جای هر نفر که بازنشسته پیش از موعد شده و از سیستم خارج می‌شود، یک نفر نیرو استخدام نکند. مشاور معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور تصریح کرد: تا زمانی که آموزش و پرورش ساماندهی نشود، هر گونه استخدام در این وزارتخانه ضرر است.


کد مطلب: 27767

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/27767/تقاضای-آموزش-پرورش-بازنشستگی-پیش-موعد-۵-هزار-فرهنگی

میگنا
  https://www.migna.ir