کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ثبت نام دوره‌های کاردانی دانشگاه جامع علمی کاربردی

8 دی 1393 ساعت 11:11

ثبت نام و شركت در پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای "حضوری" و "آموزش های خاص- حین کار غیر حضوری" نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی بهمن ماه سال 1393 که از مورخ 93/10/01 آغازشد فردا دوشنبه93/10/08 پايان مي‌پذيرد.


دکتر علی صدر معاون سنجش و خدمات آموزشی دانشگاه علمی کاربردی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ثبت نام و شركت در پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای "حضوری" و "آموزش‌های خاص- حین کار غیر حضوری" نظام آموزش مهارتی بهمن ماه 93 كه منحصراً به صورت اينترنتی می باشد که از تاریخ 1/10/93 آغاز و در روز دوشنبه 8/10/93 پايان مي‌پذيرد.

وی گفت: كليه متقاضيان، ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنما که از طريق سايت سازمان قابل دسترسي است و فراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز ثبت‌نام ، به سايت سازمان سنجش‌ آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام نمايند.

وی افزود: با توجه به اينكه پرداخت هزينه ثبت‌نام به صورت اينترنتي انجام مي‌شود، داوطلبان لازم است به وسيله كارت‌هاي عضو شبكه بانكی شتاب كه پرداخت الكترونيكی آن‌ها فعال مي‌باشد، با مراجعه به سايت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ 106.000 (يكصد و شش هزار) ريال به عنوان وجه ثبت‌نام نسبت به ثبت‌نام اقدام نمايند.


کد مطلب: 28406

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/28406/ثبت-نام-دوره-های-کاردانی-دانشگاه-جامع-علمی-کاربردی

میگنا
  https://www.migna.ir