کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش تشریح کرد

آخرین وضعیت استخدام فرزندان ایثارگران و شهدا در آموزش و پرورش

12 دی 1393 ساعت 23:40

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 14 هزار فرزند شهید و تعدادی از فرزندان فرهنگیان جانباز در آموزش و پرورش مشغول به کارند گفت: اما در حال حاضر به علت آنکه دولت ردیفی برای استخدام به آموزش و پرورش اختصاص نداده است، امکان جذب جدید وجود ندارد.


محمدحسین کفراشی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا، درباره بکارگیری فرزندان ایثارگران در وزارت آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر بیش از 14 هزار فرزند شهید و تعدادی از فرزندان فرهنگیان جانباز در آموزش و پرورش مشغول به کارند.

وی افزود: این افراد عمدتا طی هفت تا هشت سال گذشته بکارگیری شده‌اند، اما در حال حاضر به علت آنکه دولت ردیفی برای استخدام به آموزش و پرورش اختصاص نداده است، امکان جذب جدید وجود ندارد.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش با اعلام اینکه آموزش و پرورش این آمادگی را دارد که هر زمان آموزش و پرورش برنامه‌ای برای استخدام داشت، قانون جامع ایثارگران پیرامون استخدام فرزندان شاهد و ایثارگر را اعمال کند.

کفراشی افزود: هر زمان این مجوز صادر شود سهمیه 30 درصدی استخدام خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران فرهنگی لحاظ می‌شود.
وی درباره تعداد افراد پشت نوبت استخدام در آموزش و پرورش عنوان کرد: تعداد زیادی به ما مراجعه می‌کنند و تقاضای استخدام دارند اما اکنون امکان استخدام نداریم.


کد مطلب: 28485

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/28485/آخرین-وضعیت-استخدام-فرزندان-ایثارگران-شهدا-آموزش-پرورش

میگنا
  https://www.migna.ir