کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مراسم تودیع و معارفه ریاست دانشگاه پیام نور برگزار شد

17 دی 1393 ساعت 18:16

مراسم تودیع و معارفه ریاست دانشگاه پیام نور با حضور معاون پارلمانی وزارت علوم دکتر نصیری قیداری رئیس کمیته آموزش عالی مجلس، دکتر هروی سخنگوی کمیسیون آموزش، دکتر جعفری و سایر نمایندگان و اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور ساعت 12 امروز در سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ دکتر هروی رئیس کمیته آموزش عالی مجلس فعالیت های دانشگاه پیام نور را یکی از حرکت‌های عظیم به لحاظ علمی برشمرد و عنوان کرد: براساس سند تحول علمی کشور ما باید فاتحان علم جهان باشیم و جای بسی خوشحالی دارد که امروز شاهد توسعه آموزشی دانشگاهی هستیم که بیش از یک چهارم جمعیت دانشجویی کشور را بدوش دارد.

بنابراین گزارش، دکتر نصیری قیداری معاون پارلمانی وزیر علوم نیز انتخاب دکتر سرلک را از جنس خود پیام نور دانست و عنوان کرد: برای وزارت علوم مهم بود که کسی عهده دار دانشگاه پیام نور شود که خود از بدنه این خانواده باشد و دلسوزی بیشتر نیز برای بیش از یک میلیون دانشجو لحاظ کند.

گفتنی است، پس از دکتر نصیری قیداری دکتر فراهانی رئیس سابق دانشگاه پیام نور و سپس دکتر سرلک رئیس فعلی این دانشگاه سخنان خود را ایراد نمودند و در پایان حکم ریاست دکتر سرلک از سوی وزیر علوم دکتر فرهادی قرائت گردید و از دکتر فراهانی نیز تقدیر و تشکر شد.


کد مطلب: 28583

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/28583/مراسم-تودیع-معارفه-ریاست-دانشگاه-پیام-نور-برگزار

میگنا
  https://www.migna.ir