کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ریزگردها، وزیر بهداشت را راهی اهواز کردند

22 بهمن 1393 ساعت 11:16

وزیر بهداشت در این باره ادامه داد: مسلم آن است که اداره شرایطی مشابه آنچه که در خوزستان شاهد آن هستیم، به سرعت امکان‌پذیر نیست، اما کمک به مردم و ارائه تسهیلات به آنها کاری است که باید به سرعت انجام شود.


عیادت وزیر بهداشت از بیماران تنفسی در اهواز
وزیر بهداشت به منظور بررسی وضعیت پدیده گرد و غبار وارد اهواز شد.
دکتر اسماعیل ایدنی، رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پی وقوع گرد و غبار و تکرار این پدیده در روزهای اخیر، دکتر هاشمی، وزیر بهداشت به نمایندگی از ریاست جمهور و هیات دولت، برای بررسی موضوع از نزدیک و اتخاذ تصمیمات کاربردی به منظور رفع هرچه سریع‌تر این معضل، امشب(21 بهمن) به اهواز سفر کرد.
وی افزود: وزیر بهداشت در راهپیمایی 22 بهمن در شهر اهواز شرکت خواهد کرد.
ایدنی گفت: وزیر بهداشت در ابتدای ورود خود به شهر اهواز، از بیماران اورژانس بیمارستان امام که در پی پدیده گرد و غبار دچار مشکلات تنفسی شده‌اند، عیادت کرد.
وی عنوان کرد: در این سفر، نجار، مدیرکل مدیریت بحران وزارت کشور، وزیر بهداشت را همراهی می‌کند.
-
گرد و خاک از دو هفته پیش در اهواز و بسیاری از شهرستانهای استان خوزستان پدیدار شده زندگی مردم این استان را مختل کرده است.
بیشترین میزان غلظت گرد و غبار در هوای اهواز هشت هزار و 100 میکرو گرم بر مترمکعب بوده است. بنا به آمار ارائه شده از سوی سازمان محیط زیست بسیاری از شهرهای استان خوزستان و از جمله شهرستان اهواز غلظت گرد و خاک بالای 60 برابر حد مجاز را در این مدت تجربه کرده اند.


کد مطلب: 29271

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/29271/ریزگردها-وزیر-بهداشت-راهی-اهواز-کردند

میگنا
  https://www.migna.ir