کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ثبت نام در كارگاه هاي تخصصي روان شناسي دكتر شهرام محمدخاني

16 اسفند 1393 ساعت 13:24

دكتر شهرام محمدخاني متخصص روان شناسي باليني و عضو هيات علمي دانشگاه خوارزمي اقدام به تشكيل كلاس هاي تخصصي روان شناسي با گواهی و امتیاز بازآموزی از نظام روانشناسی به شرح ذيل نموده است . اين كلاس ها در مركز روان شناختي كاج برگزار خواهد شد .


آغاز ثبت نام دوره پنجم مربیگری آموزش مهارتهای زندگی
با گواهی و امتیاز بازآموزی از نظام روانشناسی
زمان برگزاری: روزهای شنبه از ساعت 14 الی 20 یا (روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه)
تاریخ شروع: 22 فروردین ماه 1394
مدرس: دکتر شهرام محمدخانی
دانشیار روانشناسی بالینی دانشگاه خوارزمی
تلفن های ثبت نام:
88356736 -88357322
همراه: 09109290067 – 09391968302

www.kajpcc.com
کارگاه مربیگری آموزش مهارت‌های زندگی با هدف تربیت مربیان ورزیده برای آموزش مهارتهای اساسی زندگی طراحی شده است. در این کارگاه شرکت‌کنندگان بر اساس یادگیری تجربی، مشارکتی و فعالانه، با استفاده فنون یادگیری فعال و به صورت عملی مهارت‌های اساسی زیر را فرامی‌گیرند و در محیط امن کارگاه به تمرین آن‌ها می‌پردازند. علاوه بر این شرکت‌کنندگان با روش‌های آموزش مهارت‌ها نیز آشنا خواهند شد. در پایان دوره به شرکت کنندگان گواهی معتبر مربیگری آموزش مهارتهای زندگی با مجوز سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور ارایه می شود.


----------
دوره جامع تربیت درمانگر شناختی- رفتاری

-
مدرس: دکتر شهرام محمدخانی
دانشیار روانشناسی بالینی دانشگاه خوارزمی
روزهای دوشنبه ساعت 14-20

درمان شناختی- رفتاری نوعی سیستم روان‌درمانی مبتنی بر شواهد علمی، کوتاه‌مدت، تکلیف مدار، ساخت‌یافته، مشارکتی و مبتنی بر مفهوم‌سازی موردی مسائل بر اساس مدل شناختی است که تلاش می‌کند واکنش‌های هیجانی شدید و رفتارهای خود آسیب‌رسان مراجعان را از طریق اصلاح و تغییر تفکر مخدوش و باورهای غیرانطباقی زیربنایی این واکنش‌ها کاهش دهد.
درمان شناختی رفتاری در ظاهر درمانی آسان جلوه می‌کند که هر کسی می‌تواند آن را انجام دهد! اما درک صحیح، تسلط و به‌کارگیری مؤثر فنون و راهبرد این شیوه درمانی مستلزم برخورداری از دانش، نگرش و مهارت‌های اساسی است که فقط در سایه آموزش و نظارت بالینی صحیح حاصل می‌شود. مانند هر درمان مؤثر، درمان شناختی رفتاری اگر به‌طور نامناسب یا ناکافی اجرا شود، یا اگر به شیوه ی غیراخلاقی ارائه شود، ممکن است آسیب زننده باشد.
درمان شناختی رفتاری اگر توسط درمانگران آموزش ندیده، بدون نظارت کافی و به شیوه ی غیرماهرانه، با یک فرمول بندی نادرست برای مراجعان نامناسب ارائه شود، می تواند ناسالم و گاه مخاطره آمیز باشد.
با توجه به این‌که مراجع در رابطه ی درمانی عمیق کاملاً آسیب پذیر است، استفاده از روش های غیراخلاقی می‌تواند مشکل ساز شود. با توجه به‌ضرورت و اهمیت آموزش و نظارت بالینی مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره کاج در پاسخ به درخواست جمعی از علاقه‌مندان به یادگیری و کاربرد مؤثر فنون درمان شناختی رفتاری، به‌منظور ارتقاء سطح علمی و عملی دانشجویان و دانش‌آموختگان رشته‌های روانشناسی و مشاوره در کاربرد مؤثر درمان شناختی رفتاري دومین دوره جامع تربیت درمانگر شناختی- رفتاری را برگزار می‌کند.

تصوير بزرگتر
این دوره شامل 16 جلسه کارگاهی است که به‌صورت ثابت در روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت 14 الی 20 برگزار می‌شود.
در پایان دوره به افرادی که موفق به گذراندن دوره کامل درمان شوند، پس از ارزیابی دانش نظری و عملی آن‌ها، گواهی معتبر و مورد تأیید نظام روانشناسی و مشاوره شرکت در درمان شناختی- رفتاری اختلال‌های هیجانی ارائه خواهد شد.
توجه: ساعت کارگاه‌ها 2 تا 8 بعدازظهر روزهاي دوشنبه است. با توجه به محدودیت کارگاه، اولویت ثبت‌نام با افرادي است که زودتر ثبت‌نام نمایند.
هزینه جلسات کارگاهی یکجا و یا در موارد استثنایی در 2 قسط دریافت می‌شود.
-

تصوير بزرگتر
www.kajpcc.com




کد مطلب: 29766

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/29766/ثبت-نام-كارگاه-هاي-تخصصي-روان-شناسي-دكتر-شهرام-محمدخاني

میگنا
  https://www.migna.ir