کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

درگذشت چهار تن از معلمان شهرستان ميانه +عكس

18 اسفند 1393 ساعت 14:06

در برخورد یک دستگاه پژو با یک دستگاه نیسان در جاده میانه – میاندوآب۴ نفر از سرنشینان زن پژو که معلم بودند به همراه راننده این خودرو و راننده خودروی نیسان کشته شدند.


به گزارش ميگنا عصر ديروز یکشنبه در اثر تصادف یک دستگاه خودروی پژو با یک دستگاه نیسان در کیلومتر ۵ محور میانه – میاندوآب پنج سرنشین خودروی پژو ( چهار نفر از آموزگاران زن اداره آموزش و پرورش شهرستان چاراویماق ) و همچنین راننده نیسان درجا کشته شدند و دیگر همراه راننده نیسان نیز به بیمارستان تبریز اعزام شد.

عدم وجود امداد جاده ای در این مسیر موجب شد تا امدادرسانی به موقع صورت نگیرد ، به دلیل شدت جراحات فوتی ها شناسایی نشده اند . در برسی های اولیه کارشناسی ، انحراف به چپ نیسان عامل این تصادف بوده است .
-
خانمها خدیجه داوودی، رعنا مرسل لویی، معصومه رستمی و فاطمه فروتن از معلمان اداره آموزش و پرورش شهرستان چاراویماق ساکن شهرستان میانه بودند كه در راه بازگشت از مدرسه دچار این حادثه شدند.

-
معاون استاندار ،پاشائی مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجانشرقی و فرماندار میانه، در پیام هايی جداگانه در گذشت غم انگیز  6 نفر از هموطنان عزیز  در سانحه تصادف جاده میانه - میاندوآب که 4 نفر از آنان آموزگاران زحمتکش منطقه بودند را به خانواده های داغدار  و مردم شریف میانه تسلیت گفتند . امروز در ميانه عزاي عمومي اعلام شده است.


کد مطلب: 29813

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/29813/درگذشت-چهار-تن-معلمان-شهرستان-ميانه-عكس

میگنا
  https://www.migna.ir