کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اعلام زمان امتحانات دانشگاه‌های مختلف كشور

خبرگزاری باشگاه خبرنگاران , 4 ارديبهشت 1394 ساعت 16:23

نيمسال تحصيلي دوم دانشگاه‌ها و مراكز آموزش عالی كشور نيمه اول تيرماه با برگزاری امتحانات دانشجويان در سراسر كشور پايان می‌يابد.



امتحانات پایان ترم در دانشگاه‌های کشور از نيمه خردادماه آغاز می‌شود و تا نیمه اول تیرماه به پایان می‌رسد.
 
دانشجویان دانشگاه تهران با اتمام کلاس‌های درسی خود در 12 خرداد، خود را برای امتحانات پایانی اماده می کنند و امتحانات این دانشگاه 16 خرداد اغاز و تا يكم تیر ماه ادامه دارد.
 
دانشگاه صنعتی امیرکبیر مهلت حذف اضطراری دروس را برای دانشجویان 27 تا 28 اردیبهشت‌ماه اعلام کرده و براين اساس امتحانات دانشجويان اين دانشگاه 223 خردادماه آغاز و در چهارم تيرماه به اتمام می‌رسد.
 
دانشگاه صنعتي شريف نيز 11 خردادماه را اخرین روز برپایی کلاس‌ها اعلام کرده و امتحانات را در فاصله 13 تا 31 خردادماه برگزار می کند و اساتید این دانشگاه موظفند نمرات دانشجويان را تا چهاردهم تیرماه به اموزش تحویل دهند.
 
كلاس‌هاي دانشگاه‌های علم و صنعت ،علامه طباطبایی، دانشگاه فردوسی مشهد، صنعتی اصفهان و دانشگاه سیستان و بلوچستان 13 خردادماه به اتمام مي‌رسد كه دانشگاه علم و صنعت امتحانات پایانی خود اعم از امتحانات ازمایشگاه، کارگاه و امتحانات دروس تخصصی را 16 خرداد شروع و 3 تیرماه به پایان می‌رسد.
 
 دانشگاه علامه طباطبایی و صنعتی اصفهان نيز شانزدهم خردادماه امتحانات پایان ترم خود را اغازمي كنند واين دانشگاه‌ها به ترتیب 27 و 31 خردادماه امتحانات دانشجويان اين دانشگاه‌ها به پايان مي‌رسد.
 
در دانشگاه فردوسی مشهد نیز دانشجویان از 25 خردادماه تا 7 تیرماه مشغول گذراندن ایام امتحانات خواهند بود.
 
 توزیع کارت امتحان امتحان در دانشگاه شهید بهشتی در روزهاي 24 تا 27 خردادماه انجام مي‌شود و امتحانات دانشجويان اين دانشگاه نيز 30 خردادماه آغاز مي‌شود و تا 11 تيرماه ادامه دارد.
 


کد مطلب: 30560

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/30560/اعلام-زمان-امتحانات-دانشگاه-های-مختلف-كشور

میگنا
  https://www.migna.ir