کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برخورد با مدارس غیردولتی متخلف از تذکرتا لغو مجوز

9 ارديبهشت 1394 ساعت 15:06

مدیر کل مدارس غیر دولتی وزارت آموزش وپرورش گفت: اگر مدارس غیر دولتی خلاف ضوابط و قوانین اعلام شده عمل کنند برابر ماده 33 و 34 قانون تاسیس این مدارس از تذکر کتبی به موسس و مدیر تا عزل مدیریت و لغو مجوز در انتظار آنها است.


به گزارش ایرنا، مرتضی زینیوند اظهار داشت: آنچه که موسسان باید به آن توجه کنند این است که هیچ گونه مبلغی را به عنوان پیش ثبت نام یا شهریه قبل از ابلاغ رسمی ثبت نام نباید از اولیا دریافت کنند.

وی بیان کرد: تعداد معدودی مدارس غیر دولتی مغایر ضوابط تعیین شده اقدام به دریافت شهریه پیش از ثبت نام کرده اند که به منظور شناسایی و برخورد با آنان تیم های بازرسی و نظارتی سازمان مدارس غیردولتی به همراه کارشناسان اداره کل آموزش وپرورش شهر تهران به صورت مستمر در حال بازدید و پیگیری هستند.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس غیر دولتی، توسعه مشارکت های مردمی و خانواده، زینیوند یادآورشد: اکنون 12 هزار مدرسه غیر دولتی در کشور خدمت و همراهی نظام تعلیم و تربیت فرزندان این مرز وبوم را به عهده دارند.
وی افزود: اکثر موسسان مدارس غیر دولتی در استان ها و شهرستان ها، پیشکسوتان آموزش و پرورش هستند که سالیان دراز عمر خود را در کسوت معلمی سپری کرده اند و در چارچوب ضوابط و مقررات در ارتقا کیفیت آموزشی و پرورشی مدارس خالصانه تلاش می کنند.


کد مطلب: 30657

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/30657/برخورد-مدارس-غیردولتی-متخلف-تذکرتا-لغو-مجوز

میگنا
  https://www.migna.ir