کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازار نیازمندی های آموزش و آموزشگاه تبلیغات و آگهی مراکز آموزشی

معرفي اولين رسانه تخصصی آگهی های آموزشي

19 ارديبهشت 1394 ساعت 17:41

سایت Avestaa.com شاخه هایی چون آموزشگاه زبان، آموزشگاه کنکور، فنی و حرفه ای، کامپیوتر، آموزشگاه هنری گرفته تا فرصت های شغلی آموزشگاهها، تدریس خصوصی، دوره های کوتاه مدت ، آموزش های کارآفرینی، بسته های آموزشی، مشاور پایان نامه و خدمات آموزشی و... در نظر گرفته شده است


رپرتاژآگهي:
-
صنعت آموزش در کشور در دهه اخیر از پیشرفت های قابل توجهی برخوردار بوده است. علاوه بر آموزش هایی که جنبه تقویت و رقابت برای افراد دارند، آموزش هایی که منجر به رشد و توسعه فردی اشخاص می گردد نیز رواج یافته است.
با این حجم رقابت و همچنین تقاضای جامعه به آموزش، این صنعت به بازار یا بهتر بگوییم رسانه ای جهت معرفی و تبلیغات آموزش و آموزشگاه ها نیازمند می باشد.
-
سایت اوستا "اولین سایت تخصصی آگهی های آموزش" سعی بر این داشته که فضایی جهت معرفی آموزشگاه ها برای مخاطبین فراهم آورد تا در واقع این سایت، اولین سایت نیازمندی های آموزش کشور گردد.
سایت Avestaa.com شاخه هایی چون آموزشگاه زبان، آموزشگاه کنکور، فنی و حرفه ای، کامپیوتر، آموزشگاه هنری گرفته تا فرصت های شغلی آموزشگاهها، تدریس خصوصی، دوره های کوتاه مدت ، آموزش های کارآفرینی، بسته های آموزشی، مشاور پایان نامه و خدمات آموزشی و... در نظر گرفته شده است. همچنین در شاخه ای، فرصتی برای معرفی وبلاگ های دانشجویی، سایت های آموزشی رایگان (آموزش آشپزی ، خانه داری و علوم مختلف و...) فراهم گردیده است. هرچند که بسیاری از مدرسین و آموزشگاه ها سعی بر استفاده از درج آگهی در جراید چاپی دارند، اما رفته رفته به دلایل مزیت های آگهی های اینترنتی بر چاپی که در ادامه بدان خواهیم پرداخت، این روند کاهش یافته و به سرعت به سمت آگهی های اینترنتی در حال تغییر است!
-
چند مزیت تبلیغات یا آگهی های اینترنتی بر چاپی :
• دامنه گسترش رسانه اینترنتی گسترده است. هر شخصی از هر جای دنیا و در هر زمانی می تواند سایت مورد نظر خود را مطالعه نماید.
• محدودیت متن. یکی از شاخص های هزینه در آگهی های چاپی، گستردگی متن آن است. حال آنکه در سایت های تبلیغاتی، آگهی دهنده، علاوه بر متن طولانی تر، از عکس و لینک مربوط به خود هم می تواند استفاده نماید.
• قابلیت جستجو. آگهی های اینترنتی قابل جستجو هستند و مخاطبین با سرعت بیشتری نسبت به آگهی های چاپی، نیاز مورد نظر خود را می یابند.
• شمارش بازدید کننده. تعداد بازدید آگهی های اینترنتی قابل رویت و شمارش است ولی در آگهی های چاپی خیر.
• هزینه تقریبا رایگان برای مخاطب. مخاطبینی که به دنبال آگهی (آموزش) می گردند، باید برای مطالعه جراید چاپی هزینه پرداخت کنند.
• صرفه اقتصادی برای آگهی دهنده . آگهی دهنده ها با زمان آگهی بیشتر و متن طولانی تر ، هزینه کمتری نیز پرداخت می کنند.
-
برای بازدید از سایت اوستا می توانید به نشانی Avestaa.com مراجعه فرمایید.

پست الكترونيك اوستا:  admin@avestaa.com


کد مطلب: 30815

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/30815/معرفي-اولين-رسانه-تخصصی-آگهی-های-آموزشي

میگنا
  https://www.migna.ir