کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نرم افزار انتخاب رشته اينترنتي رایگان کنکور 94 از اینجــا!

31 تير 1394 ساعت 1:03

در این نرم افزار شما می‌توانید اطلاعات مفیدی را در مورد محدوده رتبه مورد نیاز برای پذیرفته شدن در رشته/شهر های مختلف بدست آورید.


داوطلب گرامی، به مشاوره و راهنمایی انتخاب رشته کنکور خوش آمدید.
برای استفاده از این نرم افزار آنلاین فقط کافیست شرایط مورد نظر خود را از لیست رشته‌ها و دانشگاه‌ها انتخاب نمایید تا لیست رشته/شهرهای موجود در دفترچه شماره 2 سازمان سنجش را با اعمال فیلترهای مورد نظر خود مشاهده کنید. در کنار نتایج جستجو، رتبه آخرین فرد پذیرفته شده در آن رشته در آزمون سراسری سال گذشته نیز بصورت حدودی نمایش داده شده است.
قبل از استفاده از این نرم افزار شما می بایست از نرم افزار انتخاب رشته رایگان گزینه دو استفاده کرده باشید. در واقع امکان استفاده از این نرم افزار پس از یکبار استفاده از انتخاب رشته اینترنتی، برای شما فعال خواهد شد. در صورتیکه تاکنون از نرم افزار انتخاب رشته گزینه دو استفاده نکرده اید بر روی لینک زیر کلیک نمایید تا وارد نرم افزار رایگان انتخاب رشته شوید:
ورود به نرم افزار انتخاب رشته رایگان گزينه2
-
-

نرم افزار انتخاب رشته رايگان كانون
-
نکته:
در صورتیکه تاکنون از نرم افزار "انتخاب رشته" استفاده کرده اید و دارای "کد انتخاب رشته" می باشید، می توانید با کلیک بر روی لینک زیر به صورت مستقیم وارد مرحله نهایی انتخاب رشته شده و با کلیک بر روی دکمه بنفش رنگ سمت راست صفحه، وارد نرم افزار "اطلاعات آماری رشته ها" شوید.
ورود مجدد به نرم افزار با کد انتخاب رشته
-
-
-

 انتخاب رشته اينترنتي دوم از اينجا
-
ورود به نرم افزار-كليك
-
-
-
ورود به نرم افزار انتخاب رشته سازمان سنجش : اينجا 
( با پرداخت مبلغ 18000 تومان )


کد مطلب: 32166

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/32166/نرم-افزار-انتخاب-رشته-اينترنتي-رایگان-کنکور-94-اینج-ا

میگنا
  https://www.migna.ir