کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

راه اندازی ۷ رشته جدید کارشناسی در دانشگاه آزاد رامسر

13 مرداد 1394 ساعت 8:59

رئیس دانشگاه آزاد رامسر از افزایش هفت رشته جدید کارشناسی در این دانشگاه خبر داد و گفت: شمار رشته های این دانشگاه به ۸۰ مورد رسیده است.


محمد جواد خلعتبری در گفتگو با مهر، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت خوب دانشگاه و استقبال دانشجویان از این واحد امسال توانستیم با رایزنی تعداد هفت رشته جدید کارشناسی از جمله مهندسی پزشکی الکترونیک، حقوق قضایی، مدیریت بازرگانی، مدیریت دولتی، مدیریت آموزشی و عکاسی را به رشته های این دانشگاه اضافه کنیم.

وی افزود: دانشگاه آزاد واحد رامسر حدود ۸۰ رشته دارد که ۲۰ رشته در مقطع کارشناسی پیوسته، ۱۴ رشته در مقطع کارشناسی ارشد و بقیه در مقطع کارشناسی ناپیوسته و کاردانی است و این دانشگاه در حدود ۴۷ عضو هیئت علمی دارد که ۴۰ عضو آن بورسیه هستند.

وی ادامه داد: ما امیدواریم امسال با داشتن ۸۰ رشته مختلف بتوانیم حدود سه هزار دانشجو جذب کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد واحد رامسر افزود: امکانات و کیفیت آموزشی و همچنین کارگاه های این دانشگاه از بسیاری از موسسات غیر انتفاعی و دانشگاه های منطقه بالاتر است و در دو سال اخیر از محل بودجه پژوهشی حدود ۶ میلیارد ریال برای تجهیز کارگاهها و آزمایشگاه این واحد هزینه شده است.

خلعتبری با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد واحد رامسر از نظر کیفیت آموزشی در منطقه رتبه اول را دارد، اظهار داشت: موسسات غیرانتفاعی منطقه هرگز نخواهند توانست برای تجهیز کارگاه و تجهیزات آموزشی مانند این واحد هزینه کنند.

وی در پایان گفت: پیشنهاد ما این است که دانشجویان قبل از انتخاب رشته از موسسات و دانشگاهها بازدید کرده و امکانات مختلف آن را ارزیابی کنند تا بعد از ورود به دانشگاه برایشان مشکلی به وجود نیاید.


کد مطلب: 32400

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/32400/راه-اندازی-۷-رشته-جدید-کارشناسی-دانشگاه-آزاد-رامسر

میگنا
  https://www.migna.ir