کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیام فانی به شرکت کنندگان در همایش همیار مشاور

18 مرداد 1394 ساعت 18:08

˝همیار مشاور˝پیام آور شادابی و نشاط برای کسب فضیلت های اخلاقی مدرسه


همیار مشاوران مدرسه پیام آوران شادابی و نشاط برای کسب فضیلت های اخلاقی، روحی و علمی در محیط مدرسه اید که به فضل الهی، تلاش وافر خود را برای تقویت حس مسوولیت پذیری، مشارکت جویی و تقویت روحیۀ نشاط و شادابی و پرهیز از خشونت، اضطراب، ترس، دل نگرانی و رفتارهای پرخطر همگام با مشاوران تربیتی، تحصیلی و شغلی مدارس به کار خواهید بست.

-
به گزارش میگنا ، فانی وزیر آموزش و پرورش خطاب به شرکت کنندگان در همایش همیار مشاور پیامی را ارسال کرد که متن آن را می خوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام و درود به روان پاک امام راحل(ره) و شهیدان ارجمند انقلاب اسلامی به ویژه شهیدان راه آموزش و پرورش و با سلام به همۀ خدمتگزاران توسعه و تعالی کشور. یکی از ضرورت های انکار ناپذیر در پی ریزی برنامه های آموزشی و پرورشی مدارس، توجه جدی به نیازهای روان شناختی و مشاوره ای دانش آموزان است؛ نگرشی که می تواند جلب مشارکت کارکنان مدرسه، والدین، دانش آموزان و افراد جامعه را در توسعه و تقویت پایدار برنامه های آموزش و پرورش فراهم آورد. توجه به "مشاوره" در آموزش و پرورش، تدبیر برنامه ها را متناسب با مقتضیات مکانی و زمانی، در پی خواهد داشت و دانش آموزان عزیز را در برابر آسیب های روانی و اجتماعی مقاوم خواهد ساخت.

بی تردید یکی از تجلیات این دانش و هنر بزرگ، مشارکت دانش آموزان در ایجاد نشاط و شادابی و ارتقای بهداشت روانی-اجتماعی خود و همسالانشان در محیط مدرسه، تحت عنوان"همیار مشاور" است.

فرزندان عزیزم!
"شما"پیام آوران شادابی و نشاط برای کسب فضیلت های اخلاقی، روحی و علمی در محیط مدرسه اید که به فضل الهی، تلاش وافر خود را برای تقویت حس مسوولیت پذیری، مشارکت جویی و تقویت روحیۀ نشاط و شادابی و پرهیز از خشونت، اضطراب، ترس، دل نگرانی و رفتارهای پرخطر همگام با مشاوران تربیتی، تحصیلی و شغلی مدارس به کار خواهید بست.
امیدوارم با همکاری و همفکری مسوولان دلسوز و "دیگریاران مدرسه" در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید، شاهد ادارۀ موثرتر مدارس توسط شما آینده سازان تمدن نوین اسلامیمان باشیم.ان شاءا...

علی اصغر فــانی


کد مطلب: 32473

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/32473/پیام-فانی-شرکت-کنندگان-همایش-همیار-مشاور

میگنا
  https://www.migna.ir