کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

محقق برجسته علوم تغذیه کشور دار فانی را وداع گفت

18 مرداد 1394 ساعت 19:47

دکترحسین قاسمی استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران و محقق برجسته کشور در علوم تغذیه شب گذشته به علت بیماری دار فانی را وداع گفت.


به گزارش ایرنا دکتر حسین قاسمی استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیش از 50 سال سابقه درخشان علمی و اجرایی در عرصه های ملی و بین المللی، در دوران حیات پربارشان آثار و خدمات بسیار ارزنده ای برای ایران و جامعه جهانی به یادگار گذاشت.
وی دانش آموخته دانشگاه های تهران و هاروارد بود و طی حیات پربار علمی و حرفه ای خود، در کسوت استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران، ریاست انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور، مشاور ارشد یونیسف در نیویورک مشاور سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور (سازمان برنامه و بودجه سابق) و مشاور بین المللی در حوزه های امنیت غذا و تغذیه و توسعه، بانی خدمات و دستاوردهای بسیار بزرگی بود.

اجرا و رهبری مطالعات الگوی برنامه ریزی و اجرا (مابا)، مشارکت در تدوین برنامه های توسعه ای کشور، دوره های تحصیلات تکمیلی و اولویت های پژوهشی در حوزه غذا و تغذیه، عضویت و همکاری مستمر و دلسوزانه با انجمن تغذیه ایران، مشارکت در برنامه ریزی و راهبری کنگره های تغذیه ایران، پیش برنده مسیر توسعه پایدار در این عرصه بوده است.

 

 

 


کد مطلب: 32481

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/32481/محقق-برجسته-علوم-تغذیه-کشور-دار-فانی-وداع-گفت

میگنا
  https://www.migna.ir